Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Medijska produkcija : Skripta
Zoran Medved, 2024, drugo učno gradivo

Opis: Medijska produkcija je krovni pojem, ki zajema vse postopke priprave, produkcije, obdelave in razširjanja medijskih vsebin in storitev na sodobnih medijskih platformah. Po prehodu iz analogne v digitalno radiodifuzijo ob koncu prvega desetletja 21. stoletja, ki je združil zahteve po političnih, tehnoloških in strukturnih spremembah vlog medijskih producentov in njihovega dostopa do medijskih občinstev, so tradicionalni mediji opustili vlogo edinih producentov medijskih vsebin in ob manjšem deležu lastne produkcije vse bolj postajajo podjetja in ustanove za naročanje, nakupovanje, prodajo in razširjanje medijskih vsebin. Do teh sprememb je prišlo in še potekajo pod vplivom medijske konvergence, združevanja ne le medijskih vsebin na novih spletno posredovanih medijskih platformah, ampak tudi produkcijskih procesov in načinov razširjanja medijskih vsebin med uporabniki. Nove tehnologije in na njih zasnovane naprave so spremenile naravo posameznih tradicionalnih medijskih poklicev (novinarjev, snemalcev in montažerjev), ter nabor znanj, ki so po novem potrebna za opravljanje teh del, organizacijo dela in celovito delovanje medijskih podjetij in ustanov. Prišlo je tudi do demonopolizacije nekaterih poklicev, zlasti novinarskega, saj je finančna dostopnost novih, večopravilno zmogljivih mobilnih naprav omogoča razvoj tudi drugih oblik novinarstva, ko so državljansko, skupnostno in novinarstvo na družabnih omrežjih. Pod vplivom tehnološko pogojenega optimizma v praksi prihaja do enačenja vlog poklicev, ki dejansko sodelujejo v produkciji medijskih vsebin, in vlog tistih, ki medijsko produkcijo samo posnemajo. Spreminja se tudi definicija medijev, pri čemer mednje pogosto nekritično uvrščajo tudi oblike komuniciranja, ki z mediji nimajo veliko skupnega.
Ključne besede: mediji, medijska produkcija, medijska konvergenca, video novinarstvo, mobilno novinarstvo, študijsko gradivo
Objavljeno v RUP: 20.02.2024; Ogledov: 275; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (4,55 MB)

2.
3.
4.
5.
6.
Izbrana poglavja iz psihologije : učno gradivo - teze predavanj
Petra Dolenc, 2015, drugo učno gradivo

Ključne besede: psihologija, učno gradivo, e-študijska gradiva
Objavljeno v RUP: 03.04.2017; Ogledov: 2930; Prenosov: 66
URL Povezava na celotno besedilo

7.
Digitalizacija arhivskega gradiva arhitekta Eda Mihevca
Neža Čebron Lipovec, Vladimir Drobnjak, 2012, pregledni znanstveni članek

Opis: Prispevek predstavlja problematiko ohranjanja arhivskega gradiva iz dediščine arhitekta Eda Mihevca. V prvem delu jedrnato oriše arhitektov opus in njegov pomen; v drugem delu natančno predstavlja problematiko hrambe in digitalizacije arhitekturnih načrtov kot dediščine 20. stoletja. Metodološko prvi del sledi klasični zgodovinopisni metodi analize virov in slogovni analizi, s katerima predstavljamo arhitektov opus. Drugi del sistematično analizira tehnične vidike materialnega varstva arhitekturnih arhivov glede na standarde. Raziskava temelji na interdisciplinarnem vrednotenju pomena arhitekturnih arhivov in je povezana s tekočim delom - bodisi z raziskavo arhitektovega opusa bodisi s popisovanjem in digitalizacijo njegovega arhiva. Ključni rezultati analize kažejo, da sta tako grajeni opus kot arhivsko gradivo arhitekta Eda Mihevca izjemnega pomena kot kulturna dediščina. Raziskava je v arhitekturnem oziru izpostavila problem izginjanja (rušitve, predelave) in pomanjkljivega vrednotenja arhitekturne dediščine 20. stoletja ter posledično zgodovinski pomen arhivskih virov. S stališča arhivske stroke razkriva detajle problematike napačne hrambe arhitekturnih načrtov, torej problem hrambe materialov (prosojni papir) in tehničnih značilnosti arhitekturnega arhivskega gradiva, ter izpostavlja pomen digitalizacije. Raziskava je pomemben prispevek za obe dotični področji (arhivistika, arhitekturno konservatorstvo), saj na konkretnem primeru odpira aktualno problematiko in obenem predstavlja konkretne izkušnje reševanja le-te. Izvirnost prispevka temelji na njegovi interdisciplinarnosti, saj ponazarja pomen hkratnega varovanja grajenega okolja z njegovimi arhivskimi viri. Varovanje grajenega korpusa je posebej pomembno z vidika ohranjanja kulturne dediščine in identitet, tako tudi trajnostnega razvoja. Hramba arhivskega gradiva pa ima posledično poseben pomen v praktičnem konservatorstvu te arhitekture, saj so izvirni načrti bistven element kot vir informacij in orodje v procesu vrednotenja, digitalizacija pa pri tem predstavlja posebno praktično in dolgoročno rešitev.
Ključne besede: arhivsko gradivo, arhivi, slovenski arhitekti, biografije, arhitektura, digitalizacija
Objavljeno v RUP: 21.12.2015; Ogledov: 2919; Prenosov: 39
URL Povezava na celotno besedilo

8.
9.
10.
Matematični kotiček v igralnici vrtca : diplomska naloga
Nives Zabret, 2014, diplomsko delo

Ključne besede: matematika, matematični kotiček, otroci, didaktično gradivo, igrače
Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2615; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (665,86 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici