1. |
2. |
3. |
4. |
5. Kakovost zavarovalnih storitev kot podlaga za zadovoljstvo odjemalcevMojca Kus, 2007, diplomsko delo Ključne besede: anketa, kakovost, management, odjemalec, pričakovanje, storitev, zadovoljstvo, zavarovalnica, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2484; Prenosov: 90 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
6. |
7. |
8. Notranje revidiranje v zavarovalniciJoško Matijašević, 2006, diplomsko delo Ključne besede: revidiranje, notranje revidiranje, zavarovalnica, standardi notranjega revidiranja, tveganja, notranje kontrole, revizijsko poročilo, uprava, zavarovalni primeri, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3291; Prenosov: 97 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
9. |
10. |