Print
Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Poučevanje jezikov na zgodnji stopnji učenja
Nina Šegš, 2013, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...razvoj jezika, tuji jeziki, didaktika, zgodnje učenje jezikov, poučevanje jezikov, otroci, integracija, fleksibilnost,...
Keywords: razvoj jezika, tuji jeziki, didaktika, zgodnje učenje jezikov, poučevanje jezikov, otroci, integracija, fleksibilnost, več-čutno učenje, igra, učni cilji, ocenjevanje, italijanščina, diplomska dela, sviluppo del linguaggio, lingue straniere, didattica, apprendimento delle lingue al livello precoce, insegnamento delle lingue, bambini, integrazione, flessibilità, sensorialità, ludicità, obiettivi scolastici, valutazione, italiano
Published: 10.07.2015; Views: 1628; Downloads: 30
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Uvodnik
Silva Bratož, 2015, preface, afterword

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...učenje tujih jezikov, poučevanje tujih jezikov, zgodnje učenje, predgovori, ...
Keywords: učenje tujih jezikov, poučevanje tujih jezikov, zgodnje učenje, predgovori
Published: 14.10.2015; Views: 1665; Downloads: 25
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Zgodnje učenje angleščine skozi igro
Paola Putinja, 2015, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...usvajanje jezika, teorije učenja, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški jezik, igra, ...
Keywords: razvoj otroškega govora, usvajanje jezika, teorije učenja, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški jezik, igra
Published: 14.10.2015; Views: 2572; Downloads: 174
URL Full text (0,00 KB)

4.
Z igro glasov v angleškem jeziku do razvijanja fonološkega zavedanja
Lucija Čok, Anita Brčaninović, 2015, original scientific article

Abstract: Na predšolski stopnji je nekaj desetletij najprej spontano, nato spodbujano nastajala doktrina zgodnjega uvajanja tujega jezika. Nesistemsko uvajanje tujega jezika na predšolsko stopnjo je lahko integrirana dejavnost vzgoje ali posebna oblika dejavnosti, ki jo omenja tudi Kurikulum za vrtce (1999). Na tej stopnji sta metodologija vrednotenja učinkov in spremljanje dosežkov lahko le kvalitativna, pristop k postopkom vrednotenja otroka pa holističen, in sicer od uvajanja opazovalnih nalog, vključevanj otroka v kulturno prepleteno dogajanje v stvarnem ali virtualnem življenju, do dejavnosti vzgojitelja pri zbiranju podatkov o odzivnosti in uspešnosti otrok v tujem jeziku. V pričujočem članku so predstavljena teoretska izhodišča in vzorčni primeri spodbujanja razvoja fonološkega zavedanja, ob upoštevanju fonemskih razlik med prvim in drugim/tujim jezikom. Gre namreč za dejanja in učinke percepcije, védenja in prepoznavanja sveta, v katera otrok vključuje svoja predvidevanja in interese.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ... zgodnje učenje jezikov, vrednotenje učinkov, metodologija didaktičnega pristopa,...
Keywords: zgodnje učenje jezikov, vrednotenje učinkov, metodologija didaktičnega pristopa
Published: 14.10.2015; Views: 1581; Downloads: 42
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

5.
Angleščina skozi igro v 1. starostnem obdobju
Špela Voda, 2017, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...vrtec, igra, prvo starostno obdobje, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški jezik, učenje, ...
Keywords: vrtec, igra, prvo starostno obdobje, zgodnje učenje tujih jezikov, angleški jezik, učenje
Published: 17.01.2018; Views: 593; Downloads: 86
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica