Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Metodologija vitkega podjetništva in razvoj blagovne znamke
Gregor Rihtaršič, 2018, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...vitko podjetništvo, štartnik, znamčenje, blagovna znamka, hitra rast podjetja, prepoznavnost, pripadnost,...
Keywords: vitko podjetništvo, štartnik, znamčenje, blagovna znamka, hitra rast podjetja, prepoznavnost, pripadnost, notranji deležniki, izkušnja odjemalcev, uspeh
Published: 24.05.2019; Views: 140; Downloads: 13
.pdf Full text (1,39 MB)

2.
Razvoj blagovne znamke v start-up podjetju
Neli Fatorič, 2018, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...razvoj blagovne znamke, start-up, vitki pristop, vitko znamčenje, najosnovnejša sprejemljiva znamka, SBFunnel, notranji in zunanji...
Keywords: blagovna znamka, razvoj blagovne znamke, start-up, vitki pristop, vitko znamčenje, najosnovnejša sprejemljiva znamka, SBFunnel, notranji in zunanji pogled na blagovno znamko
Published: 24.05.2019; Views: 287; Downloads: 32
.pdf Full text (2,12 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica