Natisni
Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vloga trženja v kulturno-umetniškem zavodu
Avtorji:Ilić, Leon Saša (Avtor)
Meško Štok, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Ilic_Leon_Sasa_20130830.pdf
 
.pdf Ilic_Leon_Sasa_20130830.pdf (664,50 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:kultura, trženje, storitve, sponzorstvo, neprofitne organizacije
Leto izida:2012
Založnik:[L. S. Ilić]
Št. strani:VII, 47 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:339.138(043.2)
COBISS_ID:4813527 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:993
Število prenosov:42
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici