Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Marketinške komunikacijske strategije turističnih atrakcij : študija primera
Avtorji:ID Štor, Greta (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Stor_Greta_20180719.pdf (431,43 KB)
MD5: 321603038021F5CE208B90DBA36199D0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženje, trženjske komunikacijske strategije, turistična atrakcija, turistična destinacija, naravne in kulturne znamenitosti, turisti
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[G. Štor]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:VII, 45 str.
PID:20.500.12556/RUP-11213 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:338.48(043.2)
COBISS.SI-ID:1540445892 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:24.05.2019
Število ogledov:1608
Število prenosov:63
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, marketing communication strategies, tourist attraction, tourist destination, natural and cultural sights, tourists


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici