Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Metodologija vitkega podjetništva in razvoj blagovne znamke : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Rihtaršič, Gregor (Avtor)
ID Hojnik, Jana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Rihtarsic_Gregor_20181119.pdf (1,39 MB)
MD5: A466E099A891A16F239D9013E1424F14
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:vitko podjetništvo, štartnik, znamčenje, blagovna znamka, hitra rast podjetja, prepoznavnost, pripadnost, notranji deležniki, izkušnja odjemalcev, uspeh
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[G. Rihtaršič]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:VIII, 48 str.
PID:20.500.12556/RUP-11279 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005:346.544.4(043.2)
COBISS.SI-ID:1540847556 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:24.05.2019
Število ogledov:1683
Število prenosov:74
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:lean startup methodology, startup, branding, brand, growth, recognition, loyalty, internal stakeholders, customer experience, success


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici