Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uvajanje nišnega zavarovalniškega produkta : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Kompara, Margita (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Kompara_Margita_20181114.pdf (1,09 MB)
MD5: A6B23C8C80E4925A967DEE32C2AFFF0C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:spletna prodaja, marketinška kampanja, blagovna znamka, lead generation, segmentacija, AdWords, oglaševanje
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[M. Kompara]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:VI, 26 str.
PID:20.500.12556/RUP-11350 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:368(043.2)
COBISS.SI-ID:1540837828 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:24.05.2019
Število ogledov:1780
Število prenosov:94
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:online sales, marketing campaign, brand, lead generation, segmentation, AdWords, advertising


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici