Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vloga televizijskega oglaševanja v predsedniški kampanji Donalda Trumpa : zaključno delo
Avtorji:ID Grošič Šen, Eva (Avtor)
ID Bašić-Hrvatin, Sandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FHS_Grosic_Sen_Eva_i2018.pdf (366,56 KB)
MD5: A5B57ED5DA6243896E7B707CCF218DB5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:predsedniški kandidati, predsedniške kampanje, volitve, oglaševanje, politika, oglasi, televizija, politično oglaševanje, mediji, ZDA, zaključna dela
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[E. Grošič Šen]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:22 str.
PID:20.500.12556/RUP-11841 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77:324(73)
COBISS.SI-ID:1540808900 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:01.08.2019
Število ogledov:2397
Število prenosov:63
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:presidential campaigns, presidential candidates, elections, advertising, politics, adverts, television, political advertising, media, USA


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici