Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:An empirical investigation to analyze the brand equity and resonance of banking services
Avtorji:ID Gautam, Vikas (Avtor)
ID Kumar, Mukund (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm.upr.si/zalozba/ISSN/1854-4231/7_003-016.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UPR - Univerza na Primorskem
Ključne besede:bančništvo, storitve, odjemalci, blagovne znamke, model odmevnosti, Indija
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 3-16
Številčenje:Leto 7, št. 1
PID:20.500.12556/RUP-1786 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1854-4231
UDK:336.71:658.626(540)
COBISS.SI-ID:4447447 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:2201
Število prenosov:72
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:brand resonance model, banking, services, customers, India


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici