Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv notranjega podjetništva na trženje v športnih organizacijah
Avtorji:ID Ožbolt, Janez (Avtor)
ID Antončič, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Ozbolt_Janez_20100106.pdf
 
.pdf Ozbolt_Janez_20100106.pdf (774,97 KB)
MD5: 6B14ABED853DE6047D3BC4189FC2875D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:notranje podjetništvo, podjetništvo, šport, športna organizacija, trženje, regresijska analiza
Kraj izida:Koper
Založnik:[J. Ožbolt]
Leto izida:2009
Št. strani:IX, 97 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-2219 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:796.06:658(043.2)
COBISS.SI-ID:3392983 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3299
Število prenosov:151
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici