Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Development, validity and reliability of perceived service quality in retail banking and its relationship with perceived value and customer satisfaction
Avtorji:ID Selinšek, Aleksandra (Avtor)
ID Snoj, Boris (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1581-6311/8_187-205.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:perceived quality, perceived value, satisfaction, retail banking services
Leto izida:2010
Št. strani:str. 187-205
Številčenje:Vol. 8, no. 2
PID:20.500.12556/RUP-2308 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1581-6311
UDK:336.71:005.6
COBISS.SI-ID:3616983 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3493
Število prenosov:82
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:zaznana kakovost, zaznana vrednost, zadovoljstvo, bančništvo


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici