Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pomen kakovosti storitev za zadovoljstvo odjemalca
Avtorji:Svetina, Mirela (Avtor)
Dolinšek, Slavko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Svetina_Mirela_20090121.pdf
 
.pdf Svetina_Mirela_20090121.pdf (577,89 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:storitve, kakovost, odjemalci, zadovoljstvo, turizem, zaposleni, standardi kakovosti
Leto izida:2008
Založnik:[M. Svetina]
Št. strani:VIII, 51 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:338.48:05.6(043.2)
COBISS_ID:2959575 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1431
Število prenosov:48
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici