Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Sponzorstvo kot oblika tržnega komuniciranja energetske družbe
Avtorji:ID Žgur, Tanja (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Zgur_Tanja_20090717.pdf
 
.pdf Zgur_Tanja_20090717.pdf (969,97 KB)
MD5: C327C344DE173F96F5E6EFFF77DD9D02
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:sponzorji, sponzorstvo, družbena odgovornost, sponzorska sredstva, tržno komuniciranje
Kraj izida:Koper
Založnik:[T. Žgur]
Leto izida:2009
Št. strani:VII, 95 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-2413 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:3237079 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3189
Število prenosov:96
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici