Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vloga in pomen marketinga pri trženju bančnih storitev slovenskih bank na tujih trgih in tujih bank na slovenskem trgu
Avtorji:Krajcer, Vladimir (Avtor)
Bobek, Vito (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Krajcer_Vladimir_20070719.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženje storitev, trženjski splet, banke, bančne storitve, bančni sektor v Sloveniji, bančni sektor v EU, lastniški kapital, kakovost storitev, zagotavljanje kakovosti storitev, merjenje zadovoljstva, elektronsko poslovanje, magistrska dela
Leto izida:2006
Založnik:[V. Krajcer]
Št. strani:XIII, 108 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:339.138:339.732(043.3)
COBISS_ID:1664471 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2021
Število prenosov:57
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici