Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza vpliva znanja v podjetju na vrednost blagovne znamke
Avtorji:ID Kozjan, Mitja (Avtor)
ID Gomezelj Omerzel, Doris (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Kozjan_Mitja_20111029.pdf
 
.pdf Kozjan_Mitja_20111029.pdf (1,44 MB)
MD5: EA2045BD9236763F188D17535B436EC6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:znanje, blagovne znamke, vrednost, vrste znanja
Kraj izida:Koper
Založnik:[M. Kozjan]
Leto izida:2011
Št. strani:XI, 119 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-3008 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.626:001.101(043.2)
COBISS.SI-ID:4055511 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3919
Število prenosov:155
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici