Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Recognized values and consumption patterns of post-crisis consumers
Avtorji:Faganel, Armand (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1581-6311/9_151-170.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:potrošniki, vrednote, postkrizne vrednote, potrošnja, stališča, trg
Leto izida:2011
Št. strani:str. 151-170
Številčenje:Vol. 9, no. 2
ISSN:1581-6311
UDK:366
COBISS_ID:4040663 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2009
Število prenosov:19
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:consumers, post-crisis values, consumption, attitudes, market

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici