Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Management reševanja reklamacij v podjetju
Avtorji:Korže, Nataša (Avtor)
Gomezelj Omerzel, Doris (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Korze_Natasa_20070827.pdf
 
.pdf Korze_Natasa_20070827.pdf (618,99 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:management, reklamacije, kakovost, trgovsko podjetje, kupci, zadovoljstvo kupcev, varstvo potrošnika, reševanje reklamacij, diplomska dela
Leto izida:2006
Založnik:[N. Korže]
Št. strani:VI, 46 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:658.818.4(043.2)
COBISS_ID:1617879 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1920
Število prenosov:50
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici