Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Avtorji:Škrlj, Peter (Avtor)
Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ung.si/~library/diplome/PTF/43Skrlj.pdf
 
.pdf 43Skrlj.pdf (1,28 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Leto izida:2006
Založnik:[P. Škrlj]
Št. strani:XI, 73 str. + pril.
Izvor:Nova Gorica
UDK:339.138(043.2)
COBISS_ID:1760983 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1902
Število prenosov:44
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici