Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Lifelong learning programme as a mechanism of change at the national level : the case of Slovenia
Avtorji:ID Širok, Klemen (Avtor)
ID Košmrlj Muha, Katarina (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Sirok_Klemen_i2012.pdf (137,86 KB)
MD5: 36440CA07C580CCA16F59A37AD5F13CB
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:ZUP - Založba Univerze na Primorskem
Opis:European Commission (EC) funding programmes in the field of education and training present supranational policy instruments bringing change to various levels of social reality at the national level. In an attempt to present the holistic view of their effect, this paper presents the results of the Lifelong Learning Programme (LLP) impact evaluation, which consisted of a mixed method research approach combining a focus group discussion method, interviews, content analysis, and survey research. Results show that EC education and training funding programmes do bring change to the national (system), mezzo (organisational), and micro (individual) levels. Yet, the impact seems to be different at the observed levels as well as in the different target domains, and is weakest at the system level. This prompts the question about whether it makes much (economic) sense to exploit EC programmes as mechanisms of national policy goal implementation.
Ključne besede:družbene spremembe, programi EK, vpliv, evalvacija, izobraževanje
Leto izida:2012
Št. strani:str. 379-398, 421
Številčenje:Vol. 10, no. 4
PID:20.500.12556/RUP-329 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:374
ISSN pri članku:1854-6935
COBISS.SI-ID:4640983 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Sistemske zahteve: Adobe Reader
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3774
Število prenosov:62
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Managing global transitions. international research journal
Založnik:Faculty of management, Faculty of management, University of Primorska Press
ISSN:1854-6935
COBISS.SI-ID:230019072 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Program Vseživljenjsko učenje kot iniciator sprememb na nacionalni ravni
Ključne besede:družbene spremembe, programi EK, vpliv, evalvacija, izobraževanje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici