Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:The effects of consumer cosmopolitanism on purchase behaviour of foreign vs. domestic products
Avtorji:ID Parts, Oliver (Avtor)
ID Vida, Irena (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1581-6311/9_355-370.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:svetovljanstvo, potrošniki, nakup, nakupno vedenje, blagovne znamke, poznavanje porekla zaščitenih blagovnih znamk, kupovanje tujih blagovnih znamk, domači produkti, Slovenija
Leto izida:2011
Št. strani:str. 355-370, 416
Številčenje:Vol. 9, no. 4
PID:20.500.12556/RUP-3511 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1581-6311
UDK:330.567.2
COBISS.SI-ID:4156375 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:2815
Število prenosov:76
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:cosmopolitanism, consumer ethnocentrism, knowledge of brand origins, foreign product purchase behavior, Slovenia


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici