Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv gledanosti televizijskih programov na poslovanje televizijskih podjetij
Avtorji:ID Dodič, Matjaž (Avtor)
ID Nastav, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Dodic_Matjaz_20120206.pdf
 
.pdf Dodic_Matjaz_20120206.pdf (3,89 MB)
MD5: EF7028E33CD31BDAAC09BB345B6BB690
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:televizijski programi, gledanost, dejavniki gledanosti, poslovanje, Slovenija, Italija, Velika Britanija, Češka republika
Kraj izida:Koper
Založnik:[M. Dodič]
Leto izida:2011
Št. strani:X, 99 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-3961 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:330:53.083.7:31(043.2)
COBISS.SI-ID:4217303 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3794
Število prenosov:141
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici