Natisni
Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pomen marketinške kulture za ugled podjetja
Avtorji:Moretti, Melita (Avtor)
Biloslavo, Roberto (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-G6T1CXE8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:makretinška kultura, podjetja, ugled, prepoznavnost, zadovoljstvo, konkurenčne prednosti
Leto izida:2011
Založnik:Moderna organizacija
Št. strani:str. A 168-A 179
Številčenje:Letn. 44, št. 5
ISSN:1318-5454
UDK:005:339.138
COBISS_ID:4054231 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1058
Število prenosov:12
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance of marketing culture and reputation for the financial successfulness of a company

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici