Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Service management and marketing : a customer relationship management approach
Avtorji:ID Grönroos, Christian (Avtor)
Datoteke:URL http://www.wiley.co.uk
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Pregledno delo
Organizacija:UPR - Univerza na Primorskem
Opis:Service management and marketing : #a #customer relationship management approach
Ključne besede:marketing, trženje, vzajemno trženje, management, strateški management, storitve, panoge dejavnosti, servisi, gospodarske dejavnosti, vodenje, notranja kontrola, kultura podjetja, tržna struktura, konkurenčnost, prednost, strokovno delo, produktivnost, industrijska organizacija, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, TQM, celovita kvaliteta, perspektive, potrošnik, potrebe, vrednote, paradigme, tržno planiranje, alternative, kupci, poraba, uporabniki, poslovni odnosi, blagovne znamke, image, predstava, komuniciranje, integracijski procesi
Založnik:#J. #Wiley
Leto izida:2000
Št. strani:X, 394 str.
PID:20.500.12556/RUP-5481 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.465/.467:65.012.2/.4
COBISS.SI-ID:245463 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.07.2015
Število ogledov:10257
Število prenosov:476
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici