Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Učinki konstruktivističnega pouka fotosinteze v osnovni šoli : doktorska disertacija
Avtorji:Dolenc-Orbanić, Nataša (Avtor)
Cencič, Majda (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Skribe-Dimec, Darja (Komentor)
Datoteke:URL https://share.upr.si/PEF/EDIPLOME/DOKTORSKE_DISERTACIJE/Dolenc_Orbanic_Natasa_2014.pdf
 
.pdf Dolenc_Orbanic_Natasa_2014.pdf (5,37 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:naravoslovje, pouk fotosinteze, konstruktivistični pristop, napačna poimenovanja, akcijska raziskava
Leto izida:2014
Založnik:[N. Dolenc Orbanić]
Št. strani:[17] f., 225 str., 89 str. pril.
Izvor:Koper
UDK:37.091.33:581.132(043.3)
COBISS_ID:1536234436 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2276
Število prenosov:289
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:science, photosynthesis teaching, constructivist approach, misconceptions, action research

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici