Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Učinki konstruktivističnega pouka fotosinteze v osnovni šoli : doktorska disertacija
Avtorji:ID Dolenc-Orbanić, Nataša (Avtor)
ID Cencič, Majda (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
ID Skribe-Dimec, Darja (Komentor)
Datoteke:.pdf Dolenc_Orbanic_Natasa_2014.pdf (5,37 MB)
MD5: 7CADB0440C4A3FBDC14FFC57DEA71F8B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:naravoslovje, pouk fotosinteze, konstruktivistični pristop, napačna poimenovanja, akcijska raziskava
Kraj izida:Koper
Založnik:[N. Dolenc Orbanić]
Leto izida:2014
Št. strani:[17] f., 225 str., 89 str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-5720 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.33:581.132(043.3)
COBISS.SI-ID:1536234436 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.07.2015
Število ogledov:5634
Število prenosov:386
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:science, photosynthesis teaching, constructivist approach, misconceptions, action research


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici