Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Impulzivni spletni nakupi slovenskih potrošnikov in pomen zunanjih dejavnikov : magistrska naloga
Avtorji:ID Ristovič, Anja (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Ristovic_Anja_20140521.pdf
 
.pdf Ristovic_Anja_20140521.pdf (3,24 MB)
MD5: 264891A1ED94B5B27561F82E7EE5FCE5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:spletna trgovina, spletno nakupovanje, impulzivni nakupi, spletni potrošniki, zunanji dejavniki
Kraj izida:Koper
Založnik:[A. Ristovič]
Leto izida:2014
Št. strani:XI, 93 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-5788 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:1536470212 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.07.2015
Število ogledov:3136
Število prenosov:179
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici