Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uporaba živali v oglaševanju : združevanje ali nakupovanje?
Avtorji:ID Radić, Maša (Avtor)
ID Brezovec, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Radic-Masa.pdf (1,31 MB)
MD5: 54C90B65B51136F02CA2BA3FAEF4AF28
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:prepričevalno komuniciranje, oglaševanje, mediji, živali, živalski simboli, čustva, etika, magistrske naloge
Kraj izida:Koper
Založnik:[M. Radić]
Leto izida:2013
Št. strani:115 f.
PID:20.500.12556/RUP-6275 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:1536054980 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.07.2015
Število ogledov:4085
Število prenosov:133
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:persuasive communication, advertising, media, animals, animal symbols, emotions, ethics


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici