Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza marketinškega komuniciranja dveh kozmetičnih blagovnih znamk
Avtorji:Ramuta, Urša (Avtor)
Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Ramuta_Ursa_20130821.pdf
 
.pdf Ramuta_Ursa_20130821.pdf (500,10 KB)
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:trženje, komuniciranje, orodja, strategije, blagovne znamke
Leto izida:2013
Založnik:[U. Ramuta]
Št. strani:IX, 47 str. + pril.
Izvor:Koper
UDK:339.138:665.58(043.3)
COBISS_ID:4805591 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1446
Število prenosov:56
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici