Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strateški vidiki internacionalizacije trgovskih družb v centralni in vzhodni Evropi : magistrska naloga
Avtorji:ID Čižman, Aljoša (Avtor)
ID Biloslavo, Roberto (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Cizman_Aljosa_20150421.pdf
 
.pdf Cizman_Aljosa_20150421.pdf (902,53 KB)
MD5: 0862FF32C0587EF4DA3BB6A2696DC801
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:internacionalizacija, modeli, srednja in vzhodna Evropa, trgovina na drobno, maloprodajna mreža, blagovne znamke
Kraj izida:Koper
Založnik:[A. Čižman]
Leto izida:2014
Št. strani:VIII, 80 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-6837 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.5:005(043.2)
COBISS.SI-ID:1537376196 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:14.10.2015
Število ogledov:2655
Število prenosov:139
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici