Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uporaba vedenjske ekonomije in nevromarketinga pri oglaševanju v jezikovnih šolah : magistrska naloga
Avtorji:Vasle, Tanja (Avtor)
Rižnar, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Vasle_Tanja_20150903.pdf
 
.pdf Vasle_Tanja_20150903.pdf (3,27 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:jezikovne šole, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketing, oglaševanje
Leto izida:2015
Založnik:[T. Vasle]
Št. strani:XI, 83 str.
Izvor:Koper
UDK:659.1:159.9(043.2)
COBISS_ID:1537735876 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1283
Število prenosov:83
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici