Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Slovenian sports touristic brands : a myth or reality?
Avtorji:ID Ravnikar, Darko (Avtor)
ID Bardorfer, Ana (Avtor)
ID Retar, Iztok (Avtor)
Datoteke:URL http://www.zrs.upr.si/monografije/single/sustainbale-development-of-sports-tourism-1902
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:blagovne znamke, športni turizem, športni dogodki, sponzorstvo, branding, sports tourism, sport events, sponsorship
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 211-218
PID:20.500.12556/RUP-7065 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48:659.126(497.472)
COBISS.SI-ID:1537556932 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:14.10.2015
Število ogledov:4477
Število prenosov:37
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici