Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Tržna segmentacija kot dejavnik povečanja konkurenčnosti v hotelirstvu
Avtorji:ID Ivankovič, Gordana (Avtor)
Datoteke:URL http://www.hippocampus.si/ISBN/978-961-6963-48-0/index.html
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:UPR - Univerza na Primorskem
Ključne besede:hotelirstvo, konkurenčnost, segmentacija, USALI
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 67-77, 192-193
PID:20.500.12556/RUP-7297 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:640.41:005.346
COBISS.SI-ID:1537541572 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2015
Število ogledov:3020
Število prenosov:51
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Hrvaški jezik
Naslov:Segmentacija tržišta kao faktor u povećanju konkurentnosti u hotelijerstvu


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici