Title: | Pomen vodene razprave v simulacijah visoke stopnje posnemanja resničnosti |
---|
Authors: | ID Karnjuš, Igor (Author) ID Križmarić, Miljenko (Author) ID Zazula, Damjan (Author) |
Files: | http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-HCUBKBZE
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Not categorized |
---|
Typology: | 1.02 - Review Article |
---|
Organization: | FVZ - Faculty of Health Sciences
|
---|
Abstract: | Vodena razprava (angl. debriefing) je najpomembnejši del učenja s simulacijami visoke stopnje posnemanja resničnosti, v kateri mentor pozove učeče se, da kritično ocenijo znanje in spretnosti, ki so jih pokazali med izvedbo scenarija. Kljub številnim raziskavam, ki proučujejo izobraževanje s simulacijami, je področje vodene razprave še razmeroma slabo opredeljeno. V prispevku so o sodobni literaturi povzete bistvene značilnosti vodene razprave, njene faze, tehnike in metode. Poudarjena je vloga mentorja, saj je učinkovitost vodene razrave v veliki meri odvisna ravno od njegove usposobljenosti. Podane so smernice, s katerimi mentor lahko oceni lastno uspešnost pri vodenju razprave. Prav tako je izpostavljen pomen pri kontinuiranem izobraževanju v kliničnem okolju, saj vodena razprava omogoča oceno uspešnosti izvedbe klinične obravnave in možnosti postavljanja novih strategij s ciljem doseči večjo usposobljenost zdravstvenega tima. Čeprav je vodena razprava temelj izobraževanja s simulacijami visoke stopnje posnemanja resničnosti, je tudi pomemben način učenja v kliničnem okolju. Mnogi vidiki vodene razprave so še vedno slabo raziskani, zato bo temu segmentu v prihodnosti potrebno nameniti večjo pozornost. |
---|
Keywords: | vodena razprava, simulacije visoke stopnje posnemanja resničnosti, simulatorji bolnika, metode učenja, mentorji |
---|
Year of publishing: | 2014 |
---|
Number of pages: | str. 246-254 |
---|
Numbering: | Letn. 83, št. 3 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-7558 |
---|
ISSN: | 1318-0347 |
---|
UDC: | 378.17:61 |
---|
COBISS.SI-ID: | 1536396484 |
---|
Publication date in RUP: | 21.12.2015 |
---|
Views: | 3370 |
---|
Downloads: | 17 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |