Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Stališča učiteljev do problemskih besedil pri pouku književnosti
Avtorji:ID Višček, Sabina (Avtor)
Datoteke:URL http://www.pef.um.si/content/Zalozba/clanki_2014_letnik7%20_stev_2/REI%207%202%20web%20cl%204.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Za sodobno mladinsko književnost je značilno odstopanje od tradicionalnega vzorca ubogljivega otroka in srečnega otroštva. Teme, o katerih so pisatelji v sedemdesetih, predvsem pa v devetdesetih letih odkrito pisali, tudi na Slovenskem, so postale problemske oziroma tabujske - tako so jih označile določene skupine, predvsem učiteljev in staršev. V prispevku predstavljamo stališča slovenskih profesorjev razrednega pouka ter profesorjev slovenščine do obravnave problemskih besedil pri pouku književnosti v osnovni šoli. Na podlagi empirične neeksperimentalne raziskave, v kateri je sodelovalo 33 profesorjev slovenščine ter 58 profesorjev razrednega pouka, je ugotovljeno, da obstajajo med njimi statistično pomembne razlike v določanju primernosti tem ter odnosu do problemskih besedil.
Ključne besede:mladinska književnost, problemska besedila, tabuji, smrt, učni načrti, učitelji, osnovne šole
Leto izida:2014
Št. strani:str. 63-80
Številčenje:Letn. 7, št. 2
PID:20.500.12556/RUP-7616 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-4431
UDK:37.091.2/.3:82.09-93
COBISS.SI-ID:1536591556 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:21.12.2015
Število ogledov:2575
Število prenosov:98
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teachersʼ attitudes toward problem texts in literature classes
Opis:Contemporary youth literature is characterised by deviation from the traditional pattern of obedient child and a happy childhood. The topics on which the writers in Slovenia in the seventies and especially in the nineties openly wrote, have become problem or taboo - so denoted by certain groups, especially those of teachers and parents. The article presents the views of Slovenian primary school teachers and teachers of Slovenian towards discussing problem texts in literature classes in basic school. On the basis of empirical non-experimental research, which included 33 teachers of Slovenian and 58 primary school teachers, statistically significant difference in defining the suitability of topics, and in relation to problem texts have been found.
Ključne besede:problem texts, taboo, death, primary school teachers, teachers of Slovenian


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici