Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Nevromarketing - nov izziv za sodobni marketing : diplomska naloga
Avtorji:ID Jenko, Luka (Avtor)
ID Meško Štok, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Jenko_Luka_20160316.pdf
 
.pdf Jenko_Luka_20160316.pdf (673,61 KB)
MD5: CA6BE3F802E057549AD5E8AED07C5A9C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:nevromarketing, funkcijska magnetna resonanca, marketing, oglaševanje, potrošnik, etika, raziskava
Kraj izida:Koper
Založnik:[L. Jenko]
Leto izida:2016
Št. strani:X, 43 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-7859 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:159.9(043.2)
COBISS.SI-ID:1538247620 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:10.11.2016
Število ogledov:4323
Število prenosov:275
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:neuromarketing, functional magnetic resonance, marketing, advertising, consumer, ethics, research


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici