Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uporaba vedenjske ekonomije in nevromarketinga pri oglaševanju v jezikovnih šolah
Avtorji:Vasle, Tanja (Avtor)
Rižnar, Igor (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISBN/978-961-266-189-2.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:jezikovna šola, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketing
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 51-74
UDK:339.138:81
COBISS_ID:1538098884 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:868
Število prenosov:41
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The application of behavioral economics and neuromarketing in language school advertising

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici