Title: | Samopodoba in ukvarjanje s športom pri učencih šestega razreda osnovne šole |
---|
Authors: | Virag, Špela (Author) Dolenc, Petra (Author) |
---|
Files: | http://www.pef.um.si/content/Zalozba/clanki_2016_letnik9_stev1-2/REI%209%201-2%20cl%2010.pdf
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Not categorized |
---|
Tipology: | 1.01 - Original Scientific Article |
---|
Organization: | PEF - Faculty of Education |
---|
Abstract: | Namen raziskave je bil preučiti povezanost med različnimi področji samopodobe in športno aktivnostjo osnovnošolcev. V vzorec smo vključili 109 učencev šestega razreda različnih slovenskih osnovnih šol, ki so izpolnili Lestvico samozaznave za otroke (Self- Perception Profile for Children % SPPC). Ugotovili smo, da se učenci v splošnem pozitivno ocenjujejo v vseh sestavinah samopodobe, obstajajo pa statistično pomembne razlike med spoloma v samoocenah na nekaterih področjih. Fantje v primerjavi z dekleti izkazujejo višjo samopodobo v zunanjem videzu in športni kompetenci, dekleta pa se bolje ocenjujejo v vedenju. Redno in organizirano športno aktivni učenci se v primerjavi s športno neaktivnimi vrstniki pomembno višje ocenjujejo v šolski kompetenci in športni kompetenci. Dobljeni rezultati v veliki meri potrjujejo pomen gibalne/športne aktivnosti v procesu oblikovanja samopodobe in lahko služijo kot usmeritev pri spodbujanju aktivnega življenjskega sloga mladih. |
---|
Keywords: | samopodoba, športna aktivnost, spol, osnovnošolci, Lestvica samozaznave za otroke |
---|
Year of publishing: | 2016 |
---|
Number of pages: | str. 123-136 |
---|
Numbering: | št. 1/2, Letn. 8 |
---|
ISSN: | 1855-4431 |
---|
UDC: | 796.012.1:159.923 |
---|
COBISS_ID: | 1538354372  |
---|
Views: | 619 |
---|
Downloads: | 10 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | Document is not linked to any category. |
---|
:
|
|
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only to logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |