Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:The effectiveness of dual branding in the agricultural sector
Avtorji:ID Bisschoff, Christo A. (Avtor)
ID van Staaden, Hendrik P. (Avtor)
ID Buys, Amareza (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1581-6311/11_079-110.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:corporate identity, marketing strategy, dual branding, mono-branding, market awareness
Leto izida:2013
Št. strani:str. 79-110
Številčenje:Vol. 11, no 1
PID:20.500.12556/RUP-839 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1854-6935
UDK:658.626:339.138
COBISS.SI-ID:4811991 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3352
Število prenosov:72
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:identiteta podjetja, tržne strategije, blagovne znamke, dvojno označevanje, enojno označevanje, tržno zavedanje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici