Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Learning from history textbooks - is it challenging for gifted students? An international comparative analysis of questions and tasks in history textbooks
Avtorji:Kukanja-Gabrijelčič, Mojca (Avtor)
Datoteke:URL http://www.history.org.uk/resources/secondary_resource_8722_149.html
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:nadarjeni učenci, učbeniki za zgodovino, primerjalne analize, gifted and talented, high ability students, history textbooks, comparative analysis, questions of tasks, United Kingdom, Italy, Slovenia
Leto izida:2015
Št. strani:str. 23-35
Številčenje:no. 1, Vol. 13
ISSN:1472-9474
UDK:159.924:93/94
COBISS_ID:1538197188 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:959
Število prenosov:36
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici