Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Learning from history textbooks - is it challenging for gifted students? An international comparative analysis of questions and tasks in history textbooks
Avtorji:ID Kukanja-Gabrijelčič, Mojca (Avtor)
Datoteke:URL http://www.history.org.uk/resources/secondary_resource_8722_149.html
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:nadarjeni učenci, učbeniki za zgodovino, primerjalne analize, gifted and talented, high ability students, history textbooks, comparative analysis, questions of tasks, United Kingdom, Italy, Slovenia
Leto izida:2015
Št. strani:str. 23-35
Številčenje:Vol. 13, no. 1
PID:20.500.12556/RUP-8512 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1472-9474
UDK:159.924:93/94
COBISS.SI-ID:1538197188 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:08.08.2016
Število ogledov:2841
Število prenosov:109
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici