Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Subjective theories and main problems of preschool teacher working with gifted child
Avtorji:ID Kukanja-Gabrijelčič, Mojca (Avtor)
Datoteke:URL http://www.pegasjournal.eu/files/Pegas1_2016_7.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:In this paper, main problems regarding preschool teacher's subjective theories, problems and professional development in working with gifted children are presented. The results of the empirical research show the following problems: preschool teachers are inadequately informed about the issues concerning identifying and working with gifted young children; they tend to have low self-competence in identifying personal characteristics of gifted children and in the appropriate use of teaching strategies when working with gifted children; they stress the necessity for further education and professional training in the field of gifted children education. In addition to various possibilities of further education and in-service training, there are some issues that should be arranged on the national level, e. g.: empowering preschool teachers; providing teaching materials, teaching aids and special - didactic recommendations; shorter training workshops and others
Ključne besede:nadarjeni otroci, vzgojitelji, strokovna (ne)usposobljenost, težave, subjektivne teorije
Leto izida:2016
Št. strani:str. 86-100
Številčenje:Vol. 5, no. 1
PID:20.500.12556/RUP-8544 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1339-9055
UDK:159.924:373.2
DOI:10.18355/PG.2016.5.1.86-100 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:1538188228 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:08.08.2016
Število ogledov:3181
Število prenosov:463
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Subjektivne teorije in težave vzgojitelja pri delu z nadarjenim otrokom
Opis:V prispevku predstavljamo nekatera ključna teoretična izhodišča s področja subjektivnih teorij, težav in profesionalnega razvoja vzgojitelja pri odkrivanju in delu z nadarjenimi otroki. Rezultati raziskave kažejo na: neustrezno informiranost vzgojiteljev na področju prepoznavanja in dela z nadarjenimi otroki; slabšo samooceno usposobljenosti učiteljev na področju poznavanja osebnostnih značilnosti nadarjenih ter ustrezne uporabe didaktičnih strategij pri delu z njimi; težave na področju osiromašenosti didaktičnih pripomočkov, dodatnega učnega gradiva, specialno-didaktičnih priporočil idr. Na področju stališč in čustev v odnosu do nadarjenih otrok izpostavljamo vzgojiteljeve kognicije, ki so v veliki meri pozitivno naravnane. V sklepih prispevka predstavljamo možne predloge in izboljšave ter opozorimo na nekatere možne sistemske rešitve za delo z nadarjenimi v prihodnje. Predvsem v smislu dodatnega izobraževanja in spopolnjevanja na nacionalnem nivoju; bogatega učnega gradiva, učil, učnih pripomočkov in specialno-didaktičnih priporočil; krajših izobraževanj, delavnic idr.
Ključne besede:gifted children, preschool teacher, professional qualification, subjective theories


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici