Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Tourist segments´ justifications for behaving in an environmentally unsustainable way
Avtorji:ID Juvan, Emil (Avtor)
ID Ring, Amata (Avtor)
ID Leisch, Friderich (Avtor)
ID Dolnicar, Sara (Avtor)
Datoteke:URL http://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/09669582.2015.1136635
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UPR - Univerza na Primorskem
Ključne besede:environmentally sustainable tourist behaviour, heterogenity, market segmentation, cognitive dissonance
Leto izida:2016
Št. strani:17 str.
Številčenje:In Press
PID:20.500.12556/RUP-8566 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:0966-9582
UDK:338.485.1:502.131.1
DOI:10.1080/09669582.2015.1136635 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:1538288580 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:08.08.2016
Število ogledov:3458
Število prenosov:198
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:okolje, trajnostno obnašanje turistov, heterogenost, tržna segmentacija, kognitivna disonanca


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici