Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin
Avtorji:ID Birsa, Eda (Avtor)
Datoteke:URL http://dx.doi.org/10.18690/1855-4431.10.2-3.163-180(2017)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:S kvalitativno analizo vseh učnih načrtov predmetov od 1. do 5. razreda osnovne šole v Sloveniji smo želeli ugotoviti, kako so v učne načrte vključena priporočila za medpredmetno povezovanje. Razvrstili smo jih v tri kategorije: navedbe predmetov, implicitne navedbe in eksplicitne navedbe. Rezultati kažejo, da nekaterih pojmov, ki so predvideni pri posameznem predmetu za povezovanje z likovno umetnostjo v nekem razredu oz. vzgojno-izobraževalnem obdobju, v učnem načrtu likovne umetnosti ni zaslediti.
Ključne besede:likovna umetnost, učni načrt za likovno umetnost, celostni učni proces likovne umetnosti, osnovna šola, medpredmetno povezovanje
Leto izida:2017
Št. strani:str. 163-179
Številčenje:Letn. 10, št. 2/3
PID:20.500.12556/RUP-8655 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-4431
UDK:37.091.2:73
DOI:10.18690/1855-4431.10.2-3.163-180(2017) Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:1539749828 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:24.01.2018
Število ogledov:2762
Število prenosov:181
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of syllabi and inclusion of recommendations for interdisciplinary integration of visual arts contents
Opis:We applied qualitative analysis to the syllabi of all subjects from the 1st up to the 5th grade of basic school in Slovenia in order to find out in what ways they contain recommendations for interdisciplinary integration. We classified them into three categories: references to subjects, implicit references, and explicit references. The classification into these categories has shown that certain concepts foreseen for integration with visual arts education in individual subjects for a certain grade or for a particular educational cycle cannot be found in the visual arts syllabus.
Ključne besede:visual arts, syllabus for visual arts education, integrated teaching process of visual arts education, elementary school, interdisciplinary integration


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici