Natisni
Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pomen avtonomije v šolskem sistemu
Avtorji:Koren, Andrej (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISBN/961-6268-83-x/135-144.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.09 - Objavljeni strokovni prispevek na konferenci
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Opis:Prispevek obravnava avtonomijo v šolskem sistemu. Predstavljenih je nekaj osnovnih pojmovanj avtonomije in njenega pomena za šolski sistem. V drugem delu je podana študija primera, ki na podlagi kvalitativne metodologije raziskuje avtonomijo, kot jo sprejemajo in vidijo ravnatelji, učitelji in minister. Pokaže se, da imajo udeleženci raziskave omejen pogled na avtonomijo v celotnem sistemu. Vidljivost znotraj sistema povezuje, izziva in ločuje. Omejena vidljivost ustvari koncept "plavajoče" in spreminjajoče se avtonomije, ki je blizu postmodernističnemu razumevanju organizacij in s tem sol, ter navidezno predstavlja prehod od kolektivnega in timskega k individualnemu. Pri razumevanju avtonomije je pomembno, da upoštevamo razmerje med dano in sprejeto avtonomijo.
Ključne besede:izobraževanje, avtonomija
Leto izida:2002
Št. strani:Str. 135-144
UDK:371
COBISS_ID:563159 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2576
Število prenosov:46
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici