Natisni
Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Nakupno vedenje kupcev industrijskih črpalk na slovenskem trgu : magistrska naloga
Avtorji:ID Abramič, Bor (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Abramic_Bor_20170904.pdf (693,98 KB)
MD5: A02C37F1AD7D46CCEC79653038E6A966
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:nakupno vedenje kupcev, črpalke, CRM, medorganizacijski trgi, nakupno odločanje, zaznavanje kakovosti, procesi nakupnega odločanja
Kraj izida:Koper
Založnik:[B. Abramič]
Leto izida:2017
Št. strani:X, 61 str., [4] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-8915 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.113.25(043.2)
COBISS.SI-ID:1539645892 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:14.11.2017
Število ogledov:3158
Število prenosov:101
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:consumers' behavior, pumps, CRM, business to business markets, purchasing decisions


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici