Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
Daniel Doz:
Hibridni način ocenjevanja matematičnega znanja s pomočjo mehke logike
Mirjam Bon Klanjšček:
Vpliv pristopa poučevanja in učenja statistike na razvoj statistične pismenosti
Darjo Felda:
Izgradnja in verifikacija paradigme poučevanja matematike z realističnimi problemi
MSc theses (22)
Matic Krapež:
Primerjava učencev 5. razreda pri preverjanju znanja matematike v elektronski in pisni obliki
Snežana Nikolić:
Vloga šole in učitelja pri odpravljanju učne neuspešnosti pri matematiki
Kaja Kavčič:
Spoznavanje števil po pedagogiki montessori in državnem kurikulumu za vrtce
Anja Bratina:
Kako neskončnost razumejo učenci 1. in 5. razreda osnovne šole
Liza Škrlep:
Poučevanje matematike v naravnem okolju
Klavdija Planinšek:
Medpredmetno povezovanje matematike z ostalimi predmeti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Tadeja Mrgole:
Poskusno preverjanje znanja matematike v 3. razredu v šolskem letu 2018/2019
Nina Peric:
Kombinatorične situacije v 5. razredu osnovne šole
Karin Hrovatin:
Uvedba dinamične geometrije v tretjem razredu osnovne šole
Katja Rojnik:
Razumevanje pojma neskončnost pri učencih na razredni stopnji
Maja Lavrič:
Matematična zgodba v 3. razredu osnovne šole
Ajda Žnidarčič:
Merjenje prostornine v predšolskem obdobju
Judita Prezelj:
Števila in štetje v predšolskem obdobju
Tea Brecelj:
Kreativno poučevanje kot doprinos k razumevanju matematike v nižjih razredih osnovne šole
Megi Feher:
Mednarodni matematični kenguru v 1. razredu osnovne šole
Ana Prelaz:
Uporaba IKT pri matematičnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Tina Vitez:
Sodelovalno učenje pri matematiki v 4. razredu
Nataša Klakočar:
Reševanje matematičnih problemov z vidika učiteljev
Monika Lukić:
Vključevanje dejavnosti iz kombinatorike v predšolskem obdobju
Tadeja Kerznar:
Razumevanje matematičnih vzorcev pri štiriletnikih
Neža Obid:
Mnenje staršev o predšolski matematiki
Mojca Antončič:
Matematično-didaktične igrače iz odpadnega materiala
BSc theses (272)
Jasmina Trebušak:
Spoznavanje geometrijskih likov in teles preko didaktičnih iger
Maša Žnidaršič:
Spoznavanje geometrijskih likov skozi zabavne didaktične igre
Tea Drnovšček:
Matematika v povezavi z dnevno rutino v prvem starostnem obdobju
Ines Šega:
Razumevanje matematičnih vzorcev pri otrocih, starih 5-6 let
Mateja Kričaj:
Orientacija v prostoru med dnevno rutino
Nika Meden:
Razvrščanje v drevesni prikaz v prvem starostnem obdobju
Špela Bole:
Razvrščanje malčkov v spodbudnem učnem okolju
Elen Pečenko:
Simetrija v drugem starostnem obdobju
Katja Pucelj:
Spodbujanje razvoja orientacije pri štiriletnih otrocih
Laura Gričar:
Matematične kolegialne hospitacije v vrtcu
Ajda Hiti:
Razlike med spoloma pri dojemanju matematike v predšolskem obdobju
Zala Imperl:
Vloga vzgojitelja na področju predšolske matematike
Ana Gregorčič:
Razvrščanje z Euler-Vennovim prikazom
Katja De Faveri:
Kombinatorične sposobnosti predšolskih otrok
Karin Kosi:
Otroci stari od 4 do 6 let rešujejo kombinatorične probleme
Ana Sluga:
Razvrščanje v drevesni in Carrollov prikaz v prvem starostnem obdobju
Anela Adžikić:
Kako merijo površino pet- in šestletniki v vrtcu
Sara Šega:
Otroci prek igre razvrščajo v drugem starostnem obdobju
Monika Potočnik:
Otroci razvrščajo z drevesnim prikazom
Petra Blatnik:
Urejanje in razvrščanje skozi igro v predšolskem obdobju
Karin Kocjančič:
Razvrščanje pri otrocih, starih od 4 do 5 let
Maruša Trnovšek:
Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju preko pripovedovanja in didaktičnih iger
Mateja Kuhelj:
Kombinatorika v življenju predšolskega otroka
Nina Levart:
Razvrščanje po Carrollovem prikazu v drugem starostnem obdobju
Lucija Kolar:
Merjenje dolžine v predšolskem obdobju
Liza Škrlep:
Učenje matematike v naravnem okolju za otroke v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Anja Bratina:
Primerjava razumevanja pojma neskončnost v 1. in 5. razredu osnovne šole
Matic Krapež:
Učenje matematike z računalnikom oziroma računalniško igro
Petra Cesar:
Inovativnost otrok pri razvrščanju
Arijana Đuretić:
Strategije reševanja na poštevanko vezanih problemov
Anja Trbižan:
Razumevanje količine pri predšolskih otrocih
Maja Piberčnik:
Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
Tjaša Kojič:
Prepoznavanje in učenje simbolov s pomočjo programa NTC učenje
Patricija Šlajpah:
Kombinatorika v predšolskem obdobju
Tina Pišlar:
Matematika v vrtcu z nestrukturiranim materialom
Anja Žagar:
Postopki merjenja dolžine v predšolskem obdobju
Vida Sadek:
Kako vzgojitelji vpeljujejo geometrijske like
Alja Dobnik:
Igra predšolskih otrok s telesi in liki skozi skrivnostni svet matematike
Tjaša Štante:
Merjenje v vrtcu
Teja Švara:
Z igro do matematičnega znanja
Patricija Vilčnik:
Vpliv doma narejenih matematičnih didaktičnih iger na otroke
Alenka Kopše:
Razumevanje števila nič pri predšolskem otroku
Robin Šink:
Kako otroci, stari od 4 do 6 let, razumejo količino
Tadeja Sedovšek:
Kako se orientirajo 2- in 3-letni otroci v igralnici
Tjaša Jevnišek:
Kako predšolski otrok razume denar
Ines Vidmar:
Orientacija otroka v prostoru
Jerca Dakskobler:
Z gibalnimi igrami do matematičnega znanja
Maja Ipavec:
Razumevanje količine pri predšolskem otroku
Tamara Krušvar:
Spodbujanje razvoja štetja z igrami
Peter Rutar:
Primerjava mrežnega računalništva in računalništva v oblaku
Lisan Vežnaver:
Dosežki učencev v 7. razredu osnovne šole
Ana Faganel:
Tekmovanje Mednarodni matematični kenguru za osmi in deveti razred osnovne šole
Vučko Daničič:
Motiviranje učencev za delo domačih nalog
Marija Šimonović:
Ustvarjalno poučevanje matematike
Tina Marić:
Matematični problemi v povezavi z vsakdanjim življenjem v 5. razredu osnovne šole
Aleks Barilar:
Mednarodni matematični kenguru v šolskem letu 2015/2016
Matej Štokelj:
Analiza rezultatov tekmovanja Mednarodni matematični kenguru iz leta 2016
Helena Gorkič:
Zaporedja in vzorci v predšolskem obdobju
Naja Vadnjal:
Kombinatorika in verjetnost v prvem triletju osnovne šole
Lea Jaklič:
Problemske naloge z več rešitvami v tretjem razredu osnovne šole
Veronika Zadel:
Prepoznavanje lastnosti geometrijskih likov pri otrocih, starih od pet do šest let
Nina Cesarec:
Strategije merjenja vskupini 5- do 6-letnih otrok
Bojana Baloh Ferčec:
Dodajanje in odvzemanje predmetov v predšolskem obdobju kot osnova seštevanja in odštevanja pri matematiki
Jasna Erjavec:
Otrokovo zavedanje količine ob štetju
Gaja Marn:
Matematična igra "Ujemi me"
Aleksandra Ciglic:
Skozi igro od geometrijskega telesa h geometrijskemu liku
Tjaša Zorec:
Merjenje dolžine z relativno enoto v vrtcu
Marina Sajovic:
Predšolski otroci razvrščajo
Fabiana Geri:
Merjenje dolžine z relativno enoto
Mojca Šlajpah:
Otroci prepoznavajo geometrijske like in telesa
Tanja De Faveri:
Montessori materiali pri učenju štetja v predšolskem obdobju
Špela Gornik:
Matematični didaktični material v vrtcu
Neža Gregorc:
Razvijanje matematičnih spretnosti s pomočjo didaktične igre Mavrični črvi
Branka Vulić:
Kako pogosto vzgojitelji v vrtcu uvajajo pojem količine
Monika Marinič:
Razumevanje geometrijskih pojmov v predšolskem obdobju
Doloris Mikolavčič:
Otroci merijo dolžino z relativno enoto
Ajda Janežič:
Orientacija v prostoru pri predšolskih otrocih
Lavra Červek:
Izgradnja matematičnega mišljenja v okviru medpredmetnih povezav
Karmen Antonič:
Otroci merijo prostornino
Špela Samide Pirnat:
Dojemanje orientacije v prvem starostnem obdobju
Greta Zavadlav:
Prvi koraki v seštevanje in odštevanje
Sabina Novak:
Igra kot otrokova spodbuda pri usvajanju strategij štetja
Maja Turk:
Orientacija otroka v prostoru v jasličnem oddelku
Petra Klemenčič:
Merjenje prostornine
Aleksandra Miklič:
Geometrijska telesa in liki kot izziv za igro in učenje
Marina Laharnar:
Orientacija otroka v prostoru v predšolskem obdobju
Barbara Tavčar:
Analiza dosežkov na tekmovanju Mednarodni matematični kenguru
Mateja Kos:
Dojemanje neskončnosti pri devetletnih otrocih
Sanja Hribar:
Primanjkljaji na področju učenja pri predmetu matematika v 4. razredu osnovne šole
Špela Štalekar:
Predstavitev dosežkov učencev 9. razreda osnovne šole na nacionalnem preizkusu znanja matematike
Marko Marinič:
Primerjava nacionalnega preverjanja znanja pri matematiki med letom 2006/2007 in letom 2010/2011
Anja Konec:
Matematično tekmovanje kenguru za 6. in 7. razred osnovne šole
Sara Herceg:
Matematične zgodbe v 4. razredu osnovne šole
Tina Čačić:
Nadarjeni učenci pri pouku matematike
Anja Vesel:
Razvrščanje z drevesnim in Carrollovim prikazom
Tadeja Kerznar:
Razumevanje orientacijskih pojmov pri štiriletnikih
Pavel Volk:
Didaktični pripomočki pri matematiki na področju geometrije v prvem triletju
Eva Stepančič:
Kako otroci razumejo evro
Maja Kuret:
Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Anja Kotnik:
Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
Samo Novakovič:
Učenje števil s pomočjo interaktivnih e-gradiv
Sabina Domjan:
Orientacijske zmožnosti otrok, starih od enega do treh let, v prostoru
Jana Uršič:
Vzorci in zaporedja v prvem razredu
Maja Trček:
Orientacija otrok v prostoru
Liljana Rupnik:
Količina
Andreja Primožič:
Usvajanje matematičnih pojmov v zgodnjem obdobju
Maja Bizjak:
Kako se orientirajo otroci v prostoru
Nina Brečević:
Nadarjeni učenci pri predmetu matematike
Teja Košuta:
Razumevanje količine v predšolskem obdobju
Petra Bajc:
Razvrščanje likov po barvi in obliki
Mateja Košuta:
Primerjava preverjanja matematičnega znanja v Sloveniji in Italiji
Mateja Šneljer:
Otroci oblikujejo prikaze pri razvrščanju
Ana Radovčič:
Nacionalno preverjanje znanja in ocena pri matematiki v osnovni šoli
Andreja Viler:
Mednarodni matematični kenguru v 8. in 9. razredu osnovne šole
Borislav Đukić:
Primerjava uspeha učencev 6. in 7. razreda osnovne šole na mednarodnem tekmovanju matematični kenguru za leto 2010
Vlasta Zrnec:
Besedilne naloge v zadnjem triletju osnovne šole
Urša Perper:
Štetje v predšolskem obdobju
Katarina Kepic:
Ugotavljanje količine pri triletnih otrocih
Nives Demark:
Orientacija otroka v prostoru
Ida Možina:
Kako si otrok predstavlja količino
Simona Leskovar:
Matematika in ustvarjanje v predšolskem obdobju
Miranda Ostić:
Geometrijski liki v predšolskem obdobju
Irena Bojović:
Simetrija v vrtcu
Vanja Šturm:
Težave pri deljenju z dvomestnimi naravnimi števili v 5. razredu
Petra Rajar:
Otroci razvrščajo po drevesnem prikazu
Andreja Kirn:
Preverjanje matematične pismenosti v osnovni šoli
Kristina Lozar:
Orientacija otrok v prostoru
Sara Bembič:
Spoznavanje števil preko odpadnega in naravnega materiala
Anita Pavlović:
Usvajanje pojma merjenja dolžine v vrtcu
Maja Zajec:
Matematične družabne igre
Irena Medveš:
Orientacija v prostoru
Urška Zupančič:
Spoznavanje geometrijskih likov v 1. starostnem obdobju
Bojana Pegan Kvaternik:
Števila in štetje preko didaktične igrače v drugem starostnem obdobju
Tina Lončar:
Vpeljevanje Carrollovega prikaza v predšolskem obdobju
Blanka Peternelj:
Predšolski otroci in matematični vzorci
Vesna Božič:
Specifične učne težave pri matematiki - diskalkulija
Mateja Jovičić:
Pozabljanje pisnih algoritmov na prehodu iz 4. v 5. razred
Karin Hrovatin:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) med poukom matematike, v slovenskih osnovnih šolah, v Sloveniji in Italiji
Maja Lavrič:
Vloga didaktične igre pri pouku matematike v 5. razredu osnovne šole
Saša Avberšek:
Merjenje prostornine v drugem starostnem obdobju
Aljaž Levičar:
Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
Špela Lisec:
Orientacija otrok, starih 1 do 2 leti
Tjaša Zakonjšek:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri izvajanju matematičnih dejavnosti v vrtcu
Tea Brecelj:
Poučevanje matematike in celostni pristop
Maja Lužnik:
Otroci, stari od 4 do 5 let, tehtajo
Nina Peric:
Razumevanje pojma verjetnosti v tretjem razredu osnovne šole
Andreja Prezelj:
Kako petletni otroci razumejo količino
Veronika Golčnik:
Iskanje skritega zaklada, v povezavi z matematičnimi vsebinami
Klavdija Križnar:
Kako otroci razumejo količino "nič"
Lori Petkovšek:
Matematične igre na področju števil in štetja
Maja Pirc:
Števila in štetje štiri- do petletnih otrok
Natalija Slodej:
Otroci v vrtcu razvrščajo s pomočjo drevesnega in Carrollovega prikaza
Dijana Gomzi:
Oblikovanje drevesnega prikaza
Nina Smole:
Otroci stari 4 in 5 let merijo prostornino
Samanta Pogorelc:
Merjenje dolžine v predšolskem obdobju
Mojca Domajnko:
Kako se orientirajo 5-6 letni otroci
Melita Painkret:
Igra z liki nas pelje do novih odkritij - geometrijskih teles
Jerneja Peršič:
Spoznavanje geometrijskih teles in likov pred vstopom v šolo
Jožica Veit:
Orientacija otrok, starih 2 do 3 leta
Branka Mladenović:
Geometrijska telesa in liki v prvem in drugem starostnem obdobju
Klementina Kokalj:
Merjenje dolžine s konstantno nestandardno enoto v predšolskem obdobju
Doris Lukman:
Drevesni prikaz v drugem starostnem obdobju
Špela Blatnik:
Matematika v predšolskem obdobju s poudarkom na spoznavanju vsebin matematike preko iger
Tina Dolgan:
Otrok prepoznava geometrijska telesa in like
Višnja Meier:
Učenje števil in štetje v 1. razredu osnovne šole
Urška Tominec:
Carrollov prikaz v drugem starostnem obdobju
Maja Rihar:
Otroci, stari od 2 do 3 let, razvrščajo naravne materiale
Evelin Podgoršek:
Razvrščanje z drevesnim prikazom v 1. starostnem obdobju
Valentina Kopinšek:
Didaktične igre s števili
Amanda Hren:
Matematika v vrtcu
Jelka Namestnik Brbre:
Merjenje dolžin v predšolskem obdobju
Janja Habe:
Spoznavanje geometrijskih teles in likov
Suzana Pajk:
Z igro do matematike v oddelku otrok, starih od 2 do 3 leta
Tina Šuštar:
Seznanjanje z geometrijskimi telesi in liki v heterogeni skupini
Jana Mikuletič:
Kako otroci, stari 3-4 leta in 5-6 let, razumejo količino
Tina Rus:
Igrače malo drugače - vzorci in zaporedja
Aleks Kuzmin:
Vpliv uvodne motivacije na pouk matematike v 1. in 2. razredu osnovne šole
Nika Rajovec:
Tekmovanje Mednarodni matematični kenguru v drugem razredu osnovne šole
Živa Kramperšek:
Kako otroci razumejo pojem orientacije
Aleksandra Horvat:
Otroci, stari od 4 do 5 let, tehtajo
Jan Brodar:
Mednarodni matematični kenguru
Eva Tomšič:
Z gibanjem do poznavanja izrazov za opisovanje položaja
Sanela Nikolić:
Izvajanje matematičnih vsebin v vrtcu
Marijana Jagušić:
Merjenje dolžine
Jasmina Čar:
Kako se otrok orientira v svojem okolju
Petra Trček:
Razvrščanje po eni lastnosti na drevesnem prikazu
Judita Prezelj:
Orientacija predšolskih otrok v prostoru
Polona Košuta:
Orientacija predšolskih otrok v prostoru in na ravnini
Bojana Kotnik:
Orientacija v prostoru pri otrocih, starih od 1 do 2 let
Sandra Žagar:
Razvrščanje v drevesni, Carrollov in Euler-Vennov prikaz
Katja Prosen:
Razvrščanje geometrijskih teles
Alenka Krapež:
Matematika kot del življenja v vrtcu
Nastja Anzeljc:
Kako otrok razume pojem števila
Ajda Žnidarčič:
Merjenje mase predmetov v drugem starostnem obdobju
Katarina Režonja:
Spoznavanje geometrijskih teles in njihovih lastnosti v predšolskem obdobju
Nina Kristanc:
Vzorci na verižicah
Alja Brezec:
Otrok in prepoznavanje števil z igro
Jožica Seljak:
Kako se orientira 2-3 leta star otrok
Nuša Lilija:
Merjenje dolžine preko metodičnih korakov v predšolskem obdobju
Ema Habe:
Konzervacija količine pri otrocih, starih od 5 do 6 let
Lea Juriševič:
Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
Mojca Pintarič:
Preštevanje do 10 in uporabljene strategije v skupini pet in šestletnikov
Tjaša Hriberšek:
Kombinatorika v tretjem triletju osnovne šole
Anja Pipan:
Razvrščanje v drugem starostnem obdobju
Ana Horvat:
Matematika v povezavi z ostalimi področji
Maja Mihelič:
Preverjanje matematične pismenosti predšolskih otrok, starih od 4 do 5 let
Mateja Ločičnik:
Razvrščanje v prvem in drugem starostnem obdobju
Sandra Kolarič:
Izkušnje otrok pri razvrščanju v vrtcu
Goran Kofol:
Mednarodno preverjanje matematičnega znanja PISA
Nina Podnar:
Svet simetrije
Lucija Kerin:
Didaktične igre za geometrijo
Nataša Jelenić:
Otroci prvega starostnega obdobja oblikujejo drevesni prikaz
Eva Jelenc:
Medpodročno povezovanje matematičnih didaktičnih iger
Ana Lukančič:
Kombinatorika v vrtcu
Maja Tomaševič:
Števila in štetje predšolskih otrok
Karmen Kovač:
Kako razvrščajo 2 do 3 leta stari otroci
Ines Novak:
Otroci spoznavajo geometrijska telesa
Karmen Turk:
Razvrščanje z drevesnim prikazom v prvem starostnem obdobju
Nika Funkl:
Razvrščanje s pomočjo drevesnega prikaza v predšolskem obdobju
Tea Jerenko:
Gibalne igre, ki vsebujejo štetje
Jan Čuš:
Glasba in matematika
Albina Moličnik:
Prvi koraki v razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Patricija Rangus:
Igre iz kombinatorike
Petra Pasar:
Matematično znanje učencev 9. razreda osnovne šole
Andreja Žnidarič:
Dejavnosti razvrščanja v predšolskem obdobju
Matejka Robinščak:
Uporaba drevesnega in Carrollovega prikaza pri razvrščanju
Tadeja Mulec:
Prvo srečanje z merjenjem dolžine in mase
Helena Sitar:
Pregled slabše reševanih nalog mednarodne raziskave TIMSS 2011
Alenka Krajnc:
Kaj menijo starši o matematiki v vrtcu?
Primož Franko:
Priprava preverjanja znanja in učnega materiala v LaTeXu in beamerju pri pouku matematike
Sara Grzetič:
Merjenje v drugem razredu osnovne šole
Jasna Blatnjak:
Zaznavanje in poimenovanje osnovnih geometrijskih likov v drugem starostnem obdobju
Erika Božič:
Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
Tadeja Marin:
Kako štejejo 4 do 5 let stari otroci
Romina Ilnikar:
Matematični vzorci v 3. razredu osnovne šole
Anja Lozar:
Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
Hana Čebulj:
Otroci sortirajo
Suzana Kuzma:
Prvi koraki v svet geometrijskih teles
Martina Švelc:
Matematika v dnevni rutini klasičnih oddelkov in oddelkov z metodologijo korak za korakom
Sabina Vadnjal:
Količinska predstava otrok v predšolskem obdobju
Ivana Žvanut:
Razumevanje pojma neskončnosti v predšolskem obdobju
Sara Jelen Tavčer:
Matematične dejavnosti po metodi Marie Montessori
Jasmina Čargo:
Orientacija v prostoru v prvem starostnem obdobju
Vanja Klanšek:
Matematične igre v predšolskem obdobju
Bernarda Romih:
Geometrijski liki v drugem starostnem obdobju
Nives Zabret:
Matematični kotiček v igralnici vrtca
Mišo Krog:
Linearna funkcija v elektronskem učbeniku
Anja Rožac, Sanela Hudovernik:
Prikazovanje statističnih podatkov v predšolskem obdobju
Ana Urek, Sanela Hudovernik:
Simetrija v vrtcu
Aleksandra Štebe, Sanela Hudovernik:
Reševanje preprostih kombinatoričnih problemov v drugem starostnem obdobju
Tea Kocjan:
Usvajanje matematičnih pojmov skozi gibanje v prvi starostni skupini otrok v vrtcu
Maja Tuksar, Sanela Hudovernik:
Merjenje površine v predšolskem obdobju
Nataša Klakočar:
Matematične dejavnosti v oddelku otrok starih od 3 do 4 leta
Bojana Feuš, Sanela Hudovernik:
Prikazi z vrsticami in stolpci v predšolskem obdobju
Jasmina Šušterič, Sanela Hudovernik:
Z igro do štetja in števil v predšolskem obdobju
Urška Valenčič:
Uporaba računalnika pri pouku matematike
Alenka Tomažič Brvar:
Matematika na poklicni maturi
Rosana Pahor:
Vloga igre pri predšolski matematiki
Andreja Žorž:
Ustvarjalni gib pri pouku geometrijskih oblik v 1. razredu
Maruša Petrič:
Razvrščanje v drugem starostnem obdobju
Peter Požar:
Poklicna pot učitelja nekoč in danes
Lara Gantar:
Otroci od 1. do 4. leta razvrščajo in urejajo
Lara Štupica:
Starši in matematika v predšolskem obdobju
Armin Vidmar:
Matematični kotiček v vrtcu
Urška Kompara:
Znamenite točke trikotnika s programom GeoGebra
Mateja Jug:
Matematika skozi ostala področja kurikula
Tina Marinčič:
Kako otroci stari od 1 do 3 let razumejo količino
Andreja Preložnik:
Kako se orientirajo 2-3 leta stari otroci?
Ksenija Podgornik:
Matematika v naravi
Bernarda Jecl:
Razvijanje matematičnega mišljenja preko igre
Laura Lambergar:
Mali koraki v deželo geometrijskih pojmov
Barbara Fijavž:
Predšolski otrok usvaja razvrščanje skozi igro
Other documents (7)
Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec:
An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
Sanela Hudovernik, Mara Cotič, Darjo Felda:
Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Darjo Felda, Mara Cotič:
Kako izobraziti študente razrednega pouka za učinkovito poučevanje matematike
Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel:
Statistika na začetku šolanja
Mara Cotič, Lea Kozel, Darjo Felda:
Razumevanje matematičnega pojma verjetnosti pri otrocih v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Blaž Simčič:
Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
Darjo Felda, Mara Cotič:
Zakaj poučevati matematiko