Natisni
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Daniel Doz:
Hibridni način ocenjevanja matematičnega znanja s pomočjo mehke logike
Mirjam Bon Klanjšček:
Vpliv pristopa poučevanja in učenja statistike na razvoj statistične pismenosti
Darjo Felda:
Izgradnja in verifikacija paradigme poučevanja matematike z realističnimi problemi
Magistrska dela (22)
Matic Krapež:
Primerjava učencev 5. razreda pri preverjanju znanja matematike v elektronski in pisni obliki
Snežana Nikolić:
Vloga šole in učitelja pri odpravljanju učne neuspešnosti pri matematiki
Kaja Kavčič:
Spoznavanje števil po pedagogiki montessori in državnem kurikulumu za vrtce
Anja Bratina:
Kako neskončnost razumejo učenci 1. in 5. razreda osnovne šole
Liza Škrlep:
Poučevanje matematike v naravnem okolju
Klavdija Planinšek:
Medpredmetno povezovanje matematike z ostalimi predmeti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Tadeja Mrgole:
Poskusno preverjanje znanja matematike v 3. razredu v šolskem letu 2018/2019
Nina Peric:
Kombinatorične situacije v 5. razredu osnovne šole
Karin Hrovatin:
Uvedba dinamične geometrije v tretjem razredu osnovne šole
Katja Rojnik:
Razumevanje pojma neskončnost pri učencih na razredni stopnji
Maja Lavrič:
Matematična zgodba v 3. razredu osnovne šole
Ajda Žnidarčič:
Merjenje prostornine v predšolskem obdobju
Judita Prezelj:
Števila in štetje v predšolskem obdobju
Tea Brecelj:
Kreativno poučevanje kot doprinos k razumevanju matematike v nižjih razredih osnovne šole
Megi Feher:
Mednarodni matematični kenguru v 1. razredu osnovne šole
Ana Prelaz:
Uporaba IKT pri matematičnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Tina Vitez:
Sodelovalno učenje pri matematiki v 4. razredu
Nataša Klakočar:
Reševanje matematičnih problemov z vidika učiteljev
Monika Lukić:
Vključevanje dejavnosti iz kombinatorike v predšolskem obdobju
Tadeja Kerznar:
Razumevanje matematičnih vzorcev pri štiriletnikih
Neža Obid:
Mnenje staršev o predšolski matematiki
Mojca Antončič:
Matematično-didaktične igrače iz odpadnega materiala
Diplomska dela (272)
Jasmina Trebušak:
Spoznavanje geometrijskih likov in teles preko didaktičnih iger
Maša Žnidaršič:
Spoznavanje geometrijskih likov skozi zabavne didaktične igre
Tea Drnovšček:
Matematika v povezavi z dnevno rutino v prvem starostnem obdobju
Ines Šega:
Razumevanje matematičnih vzorcev pri otrocih, starih 5-6 let
Mateja Kričaj:
Orientacija v prostoru med dnevno rutino
Nika Meden:
Razvrščanje v drevesni prikaz v prvem starostnem obdobju
Špela Bole:
Razvrščanje malčkov v spodbudnem učnem okolju
Elen Pečenko:
Simetrija v drugem starostnem obdobju
Katja Pucelj:
Spodbujanje razvoja orientacije pri štiriletnih otrocih
Laura Gričar:
Matematične kolegialne hospitacije v vrtcu
Ajda Hiti:
Razlike med spoloma pri dojemanju matematike v predšolskem obdobju
Zala Imperl:
Vloga vzgojitelja na področju predšolske matematike
Ana Gregorčič:
Razvrščanje z Euler-Vennovim prikazom
Katja De Faveri:
Kombinatorične sposobnosti predšolskih otrok
Karin Kosi:
Otroci stari od 4 do 6 let rešujejo kombinatorične probleme
Ana Sluga:
Razvrščanje v drevesni in Carrollov prikaz v prvem starostnem obdobju
Anela Adžikić:
Kako merijo površino pet- in šestletniki v vrtcu
Sara Šega:
Otroci prek igre razvrščajo v drugem starostnem obdobju
Monika Potočnik:
Otroci razvrščajo z drevesnim prikazom
Petra Blatnik:
Urejanje in razvrščanje skozi igro v predšolskem obdobju
Karin Kocjančič:
Razvrščanje pri otrocih, starih od 4 do 5 let
Maruša Trnovšek:
Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju preko pripovedovanja in didaktičnih iger
Mateja Kuhelj:
Kombinatorika v življenju predšolskega otroka
Nina Levart:
Razvrščanje po Carrollovem prikazu v drugem starostnem obdobju
Lucija Kolar:
Merjenje dolžine v predšolskem obdobju
Liza Škrlep:
Učenje matematike v naravnem okolju za otroke v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Anja Bratina:
Primerjava razumevanja pojma neskončnost v 1. in 5. razredu osnovne šole
Matic Krapež:
Učenje matematike z računalnikom oziroma računalniško igro
Petra Cesar:
Inovativnost otrok pri razvrščanju
Arijana Đuretić:
Strategije reševanja na poštevanko vezanih problemov
Anja Trbižan:
Razumevanje količine pri predšolskih otrocih
Maja Piberčnik:
Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
Tjaša Kojič:
Prepoznavanje in učenje simbolov s pomočjo programa NTC učenje
Patricija Šlajpah:
Kombinatorika v predšolskem obdobju
Tina Pišlar:
Matematika v vrtcu z nestrukturiranim materialom
Anja Žagar:
Postopki merjenja dolžine v predšolskem obdobju
Vida Sadek:
Kako vzgojitelji vpeljujejo geometrijske like
Alja Dobnik:
Igra predšolskih otrok s telesi in liki skozi skrivnostni svet matematike
Tjaša Štante:
Merjenje v vrtcu
Teja Švara:
Z igro do matematičnega znanja
Patricija Vilčnik:
Vpliv doma narejenih matematičnih didaktičnih iger na otroke
Alenka Kopše:
Razumevanje števila nič pri predšolskem otroku
Robin Šink:
Kako otroci, stari od 4 do 6 let, razumejo količino
Tadeja Sedovšek:
Kako se orientirajo 2- in 3-letni otroci v igralnici
Tjaša Jevnišek:
Kako predšolski otrok razume denar
Ines Vidmar:
Orientacija otroka v prostoru
Jerca Dakskobler:
Z gibalnimi igrami do matematičnega znanja
Maja Ipavec:
Razumevanje količine pri predšolskem otroku
Tamara Krušvar:
Spodbujanje razvoja štetja z igrami
Peter Rutar:
Primerjava mrežnega računalništva in računalništva v oblaku
Lisan Vežnaver:
Dosežki učencev v 7. razredu osnovne šole
Ana Faganel:
Tekmovanje Mednarodni matematični kenguru za osmi in deveti razred osnovne šole
Vučko Daničič:
Motiviranje učencev za delo domačih nalog
Marija Šimonović:
Ustvarjalno poučevanje matematike
Tina Marić:
Matematični problemi v povezavi z vsakdanjim življenjem v 5. razredu osnovne šole
Aleks Barilar:
Mednarodni matematični kenguru v šolskem letu 2015/2016
Matej Štokelj:
Analiza rezultatov tekmovanja Mednarodni matematični kenguru iz leta 2016
Helena Gorkič:
Zaporedja in vzorci v predšolskem obdobju
Naja Vadnjal:
Kombinatorika in verjetnost v prvem triletju osnovne šole
Lea Jaklič:
Problemske naloge z več rešitvami v tretjem razredu osnovne šole
Veronika Zadel:
Prepoznavanje lastnosti geometrijskih likov pri otrocih, starih od pet do šest let
Nina Cesarec:
Strategije merjenja vskupini 5- do 6-letnih otrok
Bojana Baloh Ferčec:
Dodajanje in odvzemanje predmetov v predšolskem obdobju kot osnova seštevanja in odštevanja pri matematiki
Jasna Erjavec:
Otrokovo zavedanje količine ob štetju
Gaja Marn:
Matematična igra "Ujemi me"
Aleksandra Ciglic:
Skozi igro od geometrijskega telesa h geometrijskemu liku
Tjaša Zorec:
Merjenje dolžine z relativno enoto v vrtcu
Marina Sajovic:
Predšolski otroci razvrščajo
Fabiana Geri:
Merjenje dolžine z relativno enoto
Mojca Šlajpah:
Otroci prepoznavajo geometrijske like in telesa
Tanja De Faveri:
Montessori materiali pri učenju štetja v predšolskem obdobju
Špela Gornik:
Matematični didaktični material v vrtcu
Neža Gregorc:
Razvijanje matematičnih spretnosti s pomočjo didaktične igre Mavrični črvi
Branka Vulić:
Kako pogosto vzgojitelji v vrtcu uvajajo pojem količine
Monika Marinič:
Razumevanje geometrijskih pojmov v predšolskem obdobju
Doloris Mikolavčič:
Otroci merijo dolžino z relativno enoto
Ajda Janežič:
Orientacija v prostoru pri predšolskih otrocih
Lavra Červek:
Izgradnja matematičnega mišljenja v okviru medpredmetnih povezav
Karmen Antonič:
Otroci merijo prostornino
Špela Samide Pirnat:
Dojemanje orientacije v prvem starostnem obdobju
Greta Zavadlav:
Prvi koraki v seštevanje in odštevanje
Sabina Novak:
Igra kot otrokova spodbuda pri usvajanju strategij štetja
Maja Turk:
Orientacija otroka v prostoru v jasličnem oddelku
Petra Klemenčič:
Merjenje prostornine
Aleksandra Miklič:
Geometrijska telesa in liki kot izziv za igro in učenje
Marina Laharnar:
Orientacija otroka v prostoru v predšolskem obdobju
Barbara Tavčar:
Analiza dosežkov na tekmovanju Mednarodni matematični kenguru
Mateja Kos:
Dojemanje neskončnosti pri devetletnih otrocih
Sanja Hribar:
Primanjkljaji na področju učenja pri predmetu matematika v 4. razredu osnovne šole
Špela Štalekar:
Predstavitev dosežkov učencev 9. razreda osnovne šole na nacionalnem preizkusu znanja matematike
Marko Marinič:
Primerjava nacionalnega preverjanja znanja pri matematiki med letom 2006/2007 in letom 2010/2011
Anja Konec:
Matematično tekmovanje kenguru za 6. in 7. razred osnovne šole
Sara Herceg:
Matematične zgodbe v 4. razredu osnovne šole
Tina Čačić:
Nadarjeni učenci pri pouku matematike
Anja Vesel:
Razvrščanje z drevesnim in Carrollovim prikazom
Tadeja Kerznar:
Razumevanje orientacijskih pojmov pri štiriletnikih
Pavel Volk:
Didaktični pripomočki pri matematiki na področju geometrije v prvem triletju
Eva Stepančič:
Kako otroci razumejo evro
Maja Kuret:
Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Anja Kotnik:
Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
Samo Novakovič:
Učenje števil s pomočjo interaktivnih e-gradiv
Sabina Domjan:
Orientacijske zmožnosti otrok, starih od enega do treh let, v prostoru
Jana Uršič:
Vzorci in zaporedja v prvem razredu
Maja Trček:
Orientacija otrok v prostoru
Liljana Rupnik:
Količina
Andreja Primožič:
Usvajanje matematičnih pojmov v zgodnjem obdobju
Maja Bizjak:
Kako se orientirajo otroci v prostoru
Nina Brečević:
Nadarjeni učenci pri predmetu matematike
Teja Košuta:
Razumevanje količine v predšolskem obdobju
Petra Bajc:
Razvrščanje likov po barvi in obliki
Mateja Košuta:
Primerjava preverjanja matematičnega znanja v Sloveniji in Italiji
Mateja Šneljer:
Otroci oblikujejo prikaze pri razvrščanju
Ana Radovčič:
Nacionalno preverjanje znanja in ocena pri matematiki v osnovni šoli
Andreja Viler:
Mednarodni matematični kenguru v 8. in 9. razredu osnovne šole
Borislav Đukić:
Primerjava uspeha učencev 6. in 7. razreda osnovne šole na mednarodnem tekmovanju matematični kenguru za leto 2010
Vlasta Zrnec:
Besedilne naloge v zadnjem triletju osnovne šole
Urša Perper:
Štetje v predšolskem obdobju
Katarina Kepic:
Ugotavljanje količine pri triletnih otrocih
Nives Demark:
Orientacija otroka v prostoru
Ida Možina:
Kako si otrok predstavlja količino
Simona Leskovar:
Matematika in ustvarjanje v predšolskem obdobju
Miranda Ostić:
Geometrijski liki v predšolskem obdobju
Irena Bojović:
Simetrija v vrtcu
Vanja Šturm:
Težave pri deljenju z dvomestnimi naravnimi števili v 5. razredu
Petra Rajar:
Otroci razvrščajo po drevesnem prikazu
Andreja Kirn:
Preverjanje matematične pismenosti v osnovni šoli
Kristina Lozar:
Orientacija otrok v prostoru
Sara Bembič:
Spoznavanje števil preko odpadnega in naravnega materiala
Anita Pavlović:
Usvajanje pojma merjenja dolžine v vrtcu
Maja Zajec:
Matematične družabne igre
Irena Medveš:
Orientacija v prostoru
Urška Zupančič:
Spoznavanje geometrijskih likov v 1. starostnem obdobju
Bojana Pegan Kvaternik:
Števila in štetje preko didaktične igrače v drugem starostnem obdobju
Tina Lončar:
Vpeljevanje Carrollovega prikaza v predšolskem obdobju
Blanka Peternelj:
Predšolski otroci in matematični vzorci
Vesna Božič:
Specifične učne težave pri matematiki - diskalkulija
Mateja Jovičić:
Pozabljanje pisnih algoritmov na prehodu iz 4. v 5. razred
Karin Hrovatin:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) med poukom matematike, v slovenskih osnovnih šolah, v Sloveniji in Italiji
Maja Lavrič:
Vloga didaktične igre pri pouku matematike v 5. razredu osnovne šole
Saša Avberšek:
Merjenje prostornine v drugem starostnem obdobju
Aljaž Levičar:
Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
Špela Lisec:
Orientacija otrok, starih 1 do 2 leti
Tjaša Zakonjšek:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri izvajanju matematičnih dejavnosti v vrtcu
Tea Brecelj:
Poučevanje matematike in celostni pristop
Maja Lužnik:
Otroci, stari od 4 do 5 let, tehtajo
Nina Peric:
Razumevanje pojma verjetnosti v tretjem razredu osnovne šole
Andreja Prezelj:
Kako petletni otroci razumejo količino
Veronika Golčnik:
Iskanje skritega zaklada, v povezavi z matematičnimi vsebinami
Klavdija Križnar:
Kako otroci razumejo količino "nič"
Lori Petkovšek:
Matematične igre na področju števil in štetja
Maja Pirc:
Števila in štetje štiri- do petletnih otrok
Natalija Slodej:
Otroci v vrtcu razvrščajo s pomočjo drevesnega in Carrollovega prikaza
Dijana Gomzi:
Oblikovanje drevesnega prikaza
Nina Smole:
Otroci stari 4 in 5 let merijo prostornino
Samanta Pogorelc:
Merjenje dolžine v predšolskem obdobju
Mojca Domajnko:
Kako se orientirajo 5-6 letni otroci
Melita Painkret:
Igra z liki nas pelje do novih odkritij - geometrijskih teles
Jerneja Peršič:
Spoznavanje geometrijskih teles in likov pred vstopom v šolo
Jožica Veit:
Orientacija otrok, starih 2 do 3 leta
Branka Mladenović:
Geometrijska telesa in liki v prvem in drugem starostnem obdobju
Klementina Kokalj:
Merjenje dolžine s konstantno nestandardno enoto v predšolskem obdobju
Doris Lukman:
Drevesni prikaz v drugem starostnem obdobju
Špela Blatnik:
Matematika v predšolskem obdobju s poudarkom na spoznavanju vsebin matematike preko iger
Tina Dolgan:
Otrok prepoznava geometrijska telesa in like
Višnja Meier:
Učenje števil in štetje v 1. razredu osnovne šole
Urška Tominec:
Carrollov prikaz v drugem starostnem obdobju
Maja Rihar:
Otroci, stari od 2 do 3 let, razvrščajo naravne materiale
Evelin Podgoršek:
Razvrščanje z drevesnim prikazom v 1. starostnem obdobju
Valentina Kopinšek:
Didaktične igre s števili
Amanda Hren:
Matematika v vrtcu
Jelka Namestnik Brbre:
Merjenje dolžin v predšolskem obdobju
Janja Habe:
Spoznavanje geometrijskih teles in likov
Suzana Pajk:
Z igro do matematike v oddelku otrok, starih od 2 do 3 leta
Tina Šuštar:
Seznanjanje z geometrijskimi telesi in liki v heterogeni skupini
Jana Mikuletič:
Kako otroci, stari 3-4 leta in 5-6 let, razumejo količino
Tina Rus:
Igrače malo drugače - vzorci in zaporedja
Aleks Kuzmin:
Vpliv uvodne motivacije na pouk matematike v 1. in 2. razredu osnovne šole
Nika Rajovec:
Tekmovanje Mednarodni matematični kenguru v drugem razredu osnovne šole
Živa Kramperšek:
Kako otroci razumejo pojem orientacije
Aleksandra Horvat:
Otroci, stari od 4 do 5 let, tehtajo
Sanela Nikolić:
Izvajanje matematičnih vsebin v vrtcu
Marijana Jagušić:
Merjenje dolžine
Jasmina Čar:
Kako se otrok orientira v svojem okolju
Petra Trček:
Razvrščanje po eni lastnosti na drevesnem prikazu
Judita Prezelj:
Orientacija predšolskih otrok v prostoru
Polona Košuta:
Orientacija predšolskih otrok v prostoru in na ravnini
Bojana Kotnik:
Orientacija v prostoru pri otrocih, starih od 1 do 2 let
Sandra Žagar:
Razvrščanje v drevesni, Carrollov in Euler-Vennov prikaz
Katja Prosen:
Razvrščanje geometrijskih teles
Alenka Krapež:
Matematika kot del življenja v vrtcu
Nastja Anzeljc:
Kako otrok razume pojem števila
Ajda Žnidarčič:
Merjenje mase predmetov v drugem starostnem obdobju
Katarina Režonja:
Spoznavanje geometrijskih teles in njihovih lastnosti v predšolskem obdobju
Nina Kristanc:
Vzorci na verižicah
Alja Brezec:
Otrok in prepoznavanje števil z igro
Jožica Seljak:
Kako se orientira 2-3 leta star otrok
Nuša Lilija:
Merjenje dolžine preko metodičnih korakov v predšolskem obdobju
Ema Habe:
Konzervacija količine pri otrocih, starih od 5 do 6 let
Jan Brodar:
Mednarodni matematični kenguru
Eva Tomšič:
Z gibanjem do poznavanja izrazov za opisovanje položaja
Lea Juriševič:
Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
Mojca Pintarič:
Preštevanje do 10 in uporabljene strategije v skupini pet in šestletnikov
Tjaša Hriberšek:
Kombinatorika v tretjem triletju osnovne šole
Anja Pipan:
Razvrščanje v drugem starostnem obdobju
Ana Horvat:
Matematika v povezavi z ostalimi področji
Maja Mihelič:
Preverjanje matematične pismenosti predšolskih otrok, starih od 4 do 5 let
Mateja Ločičnik:
Razvrščanje v prvem in drugem starostnem obdobju
Sandra Kolarič:
Izkušnje otrok pri razvrščanju v vrtcu
Goran Kofol:
Mednarodno preverjanje matematičnega znanja PISA
Nina Podnar:
Svet simetrije
Lucija Kerin:
Didaktične igre za geometrijo
Nataša Jelenić:
Otroci prvega starostnega obdobja oblikujejo drevesni prikaz
Eva Jelenc:
Medpodročno povezovanje matematičnih didaktičnih iger
Ana Lukančič:
Kombinatorika v vrtcu
Maja Tomaševič:
Števila in štetje predšolskih otrok
Karmen Kovač:
Kako razvrščajo 2 do 3 leta stari otroci
Ines Novak:
Otroci spoznavajo geometrijska telesa
Karmen Turk:
Razvrščanje z drevesnim prikazom v prvem starostnem obdobju
Nika Funkl:
Razvrščanje s pomočjo drevesnega prikaza v predšolskem obdobju
Tea Jerenko:
Gibalne igre, ki vsebujejo štetje
Jan Čuš:
Glasba in matematika
Albina Moličnik:
Prvi koraki v razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Patricija Rangus:
Igre iz kombinatorike
Petra Pasar:
Matematično znanje učencev 9. razreda osnovne šole
Andreja Žnidarič:
Dejavnosti razvrščanja v predšolskem obdobju
Matejka Robinščak:
Uporaba drevesnega in Carrollovega prikaza pri razvrščanju
Tadeja Mulec:
Prvo srečanje z merjenjem dolžine in mase
Helena Sitar:
Pregled slabše reševanih nalog mednarodne raziskave TIMSS 2011
Alenka Krajnc:
Kaj menijo starši o matematiki v vrtcu?
Primož Franko:
Priprava preverjanja znanja in učnega materiala v LaTeXu in beamerju pri pouku matematike
Sara Grzetič:
Merjenje v drugem razredu osnovne šole
Jasna Blatnjak:
Zaznavanje in poimenovanje osnovnih geometrijskih likov v drugem starostnem obdobju
Erika Božič:
Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
Tadeja Marin:
Kako štejejo 4 do 5 let stari otroci
Romina Ilnikar:
Matematični vzorci v 3. razredu osnovne šole
Anja Lozar:
Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
Hana Čebulj:
Otroci sortirajo
Suzana Kuzma:
Prvi koraki v svet geometrijskih teles
Martina Švelc:
Matematika v dnevni rutini klasičnih oddelkov in oddelkov z metodologijo korak za korakom
Sabina Vadnjal:
Količinska predstava otrok v predšolskem obdobju
Ivana Žvanut:
Razumevanje pojma neskončnosti v predšolskem obdobju
Sara Jelen Tavčer:
Matematične dejavnosti po metodi Marie Montessori
Jasmina Čargo:
Orientacija v prostoru v prvem starostnem obdobju
Vanja Klanšek:
Matematične igre v predšolskem obdobju
Bernarda Romih:
Geometrijski liki v drugem starostnem obdobju
Nives Zabret:
Matematični kotiček v igralnici vrtca
Mišo Krog:
Linearna funkcija v elektronskem učbeniku
Ana Urek, Sanela Hudovernik:
Simetrija v vrtcu
Anja Rožac, Sanela Hudovernik:
Prikazovanje statističnih podatkov v predšolskem obdobju
Aleksandra Štebe, Sanela Hudovernik:
Reševanje preprostih kombinatoričnih problemov v drugem starostnem obdobju
Tea Kocjan:
Usvajanje matematičnih pojmov skozi gibanje v prvi starostni skupini otrok v vrtcu
Maja Tuksar, Sanela Hudovernik:
Merjenje površine v predšolskem obdobju
Nataša Klakočar:
Matematične dejavnosti v oddelku otrok starih od 3 do 4 leta
Bojana Feuš, Sanela Hudovernik:
Prikazi z vrsticami in stolpci v predšolskem obdobju
Jasmina Šušterič, Sanela Hudovernik:
Z igro do štetja in števil v predšolskem obdobju
Urška Valenčič:
Uporaba računalnika pri pouku matematike
Alenka Tomažič Brvar:
Matematika na poklicni maturi
Rosana Pahor:
Vloga igre pri predšolski matematiki
Andreja Žorž:
Ustvarjalni gib pri pouku geometrijskih oblik v 1. razredu
Maruša Petrič:
Razvrščanje v drugem starostnem obdobju
Peter Požar:
Poklicna pot učitelja nekoč in danes
Lara Gantar:
Otroci od 1. do 4. leta razvrščajo in urejajo
Lara Štupica:
Starši in matematika v predšolskem obdobju
Armin Vidmar:
Matematični kotiček v vrtcu
Urška Kompara:
Znamenite točke trikotnika s programom GeoGebra
Mateja Jug:
Matematika skozi ostala področja kurikula
Tina Marinčič:
Kako otroci stari od 1 do 3 let razumejo količino
Andreja Preložnik:
Kako se orientirajo 2-3 leta stari otroci?
Ksenija Podgornik:
Matematika v naravi
Bernarda Jecl:
Razvijanje matematičnega mišljenja preko igre
Laura Lambergar:
Mali koraki v deželo geometrijskih pojmov
Barbara Fijavž:
Predšolski otrok usvaja razvrščanje skozi igro
Druga dela (7)
Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec:
An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
Sanela Hudovernik, Mara Cotič, Darjo Felda:
Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Darjo Felda, Mara Cotič:
Kako izobraziti študente razrednega pouka za učinkovito poučevanje matematike
Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel:
Statistika na začetku šolanja
Mara Cotič, Lea Kozel, Darjo Felda:
Razumevanje matematičnega pojma verjetnosti pri otrocih v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Blaž Simčič:
Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
Darjo Felda, Mara Cotič:
Zakaj poučevati matematiko