Natisni
Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Daniel Doz: Hibridni način ocenjevanja matematičnega znanja s pomočjo mehke logike
  2. Mirjam Bon Klanjšček: Vpliv pristopa poučevanja in učenja statistike na razvoj statistične pismenosti
  3. Darjo Felda: Izgradnja in verifikacija paradigme poučevanja matematike z realističnimi problemi

Magistrska dela (22)

  1. Matic Krapež: Primerjava učencev 5. razreda pri preverjanju znanja matematike v elektronski in pisni obliki
  2. Snežana Nikolić: Vloga šole in učitelja pri odpravljanju učne neuspešnosti pri matematiki
  3. Kaja Kavčič: Spoznavanje števil po pedagogiki montessori in državnem kurikulumu za vrtce
  4. Anja Bratina: Kako neskončnost razumejo učenci 1. in 5. razreda osnovne šole
  5. Liza Škrlep: Poučevanje matematike v naravnem okolju
  6. Klavdija Planinšek: Medpredmetno povezovanje matematike z ostalimi predmeti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  7. Tadeja Mrgole: Poskusno preverjanje znanja matematike v 3. razredu v šolskem letu 2018/2019
  8. Nina Peric: Kombinatorične situacije v 5. razredu osnovne šole
  9. Karin Hrovatin: Uvedba dinamične geometrije v tretjem razredu osnovne šole
  10. Katja Rojnik: Razumevanje pojma neskončnost pri učencih na razredni stopnji
  11. Maja Lavrič: Matematična zgodba v 3. razredu osnovne šole
  12. Ajda Žnidarčič: Merjenje prostornine v predšolskem obdobju
  13. Judita Prezelj: Števila in štetje v predšolskem obdobju
  14. Tea Brecelj: Kreativno poučevanje kot doprinos k razumevanju matematike v nižjih razredih osnovne šole
  15. Megi Feher: Mednarodni matematični kenguru v 1. razredu osnovne šole
  16. Ana Prelaz: Uporaba IKT pri matematičnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  17. Tina Vitez: Sodelovalno učenje pri matematiki v 4. razredu
  18. Nataša Klakočar: Reševanje matematičnih problemov z vidika učiteljev
  19. Monika Lukić: Vključevanje dejavnosti iz kombinatorike v predšolskem obdobju
  20. Tadeja Kerznar: Razumevanje matematičnih vzorcev pri štiriletnikih
  21. Neža Obid: Mnenje staršev o predšolski matematiki
  22. Mojca Antončič: Matematično-didaktične igrače iz odpadnega materiala

Diplomska dela (272)

  1. Jasmina Trebušak: Spoznavanje geometrijskih likov in teles preko didaktičnih iger
  2. Maša Žnidaršič: Spoznavanje geometrijskih likov skozi zabavne didaktične igre
  3. Tea Drnovšček: Matematika v povezavi z dnevno rutino v prvem starostnem obdobju
  4. Ines Šega: Razumevanje matematičnih vzorcev pri otrocih, starih 5-6 let
  5. Mateja Kričaj: Orientacija v prostoru med dnevno rutino
  6. Nika Meden: Razvrščanje v drevesni prikaz v prvem starostnem obdobju
  7. Špela Bole: Razvrščanje malčkov v spodbudnem učnem okolju
  8. Elen Pečenko: Simetrija v drugem starostnem obdobju
  9. Katja Pucelj: Spodbujanje razvoja orientacije pri štiriletnih otrocih
  10. Laura Gričar: Matematične kolegialne hospitacije v vrtcu
  11. Ajda Hiti: Razlike med spoloma pri dojemanju matematike v predšolskem obdobju
  12. Zala Imperl: Vloga vzgojitelja na področju predšolske matematike
  13. Ana Gregorčič: Razvrščanje z Euler-Vennovim prikazom
  14. Katja De Faveri: Kombinatorične sposobnosti predšolskih otrok
  15. Karin Kosi: Otroci stari od 4 do 6 let rešujejo kombinatorične probleme
  16. Ana Sluga: Razvrščanje v drevesni in Carrollov prikaz v prvem starostnem obdobju
  17. Anela Adžikić: Kako merijo površino pet- in šestletniki v vrtcu
  18. Sara Šega: Otroci prek igre razvrščajo v drugem starostnem obdobju
  19. Monika Potočnik: Otroci razvrščajo z drevesnim prikazom
  20. Petra Blatnik: Urejanje in razvrščanje skozi igro v predšolskem obdobju
  21. Karin Kocjančič: Razvrščanje pri otrocih, starih od 4 do 5 let
  22. Maruša Trnovšek: Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju preko pripovedovanja in didaktičnih iger
  23. Mateja Kuhelj: Kombinatorika v življenju predšolskega otroka
  24. Nina Levart: Razvrščanje po Carrollovem prikazu v drugem starostnem obdobju
  25. Lucija Kolar: Merjenje dolžine v predšolskem obdobju
  26. Liza Škrlep: Učenje matematike v naravnem okolju za otroke v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  27. Anja Bratina: Primerjava razumevanja pojma neskončnost v 1. in 5. razredu osnovne šole
  28. Matic Krapež: Učenje matematike z računalnikom oziroma računalniško igro
  29. Petra Cesar: Inovativnost otrok pri razvrščanju
  30. Arijana Đuretić: Strategije reševanja na poštevanko vezanih problemov
  31. Anja Trbižan: Razumevanje količine pri predšolskih otrocih
  32. Maja Piberčnik: Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
  33. Tjaša Kojič: Prepoznavanje in učenje simbolov s pomočjo programa NTC učenje
  34. Patricija Šlajpah: Kombinatorika v predšolskem obdobju
  35. Tina Pišlar: Matematika v vrtcu z nestrukturiranim materialom
  36. Anja Žagar: Postopki merjenja dolžine v predšolskem obdobju
  37. Vida Sadek: Kako vzgojitelji vpeljujejo geometrijske like
  38. Alja Dobnik: Igra predšolskih otrok s telesi in liki skozi skrivnostni svet matematike
  39. Tjaša Štante: Merjenje v vrtcu
  40. Teja Švara: Z igro do matematičnega znanja
  41. Patricija Vilčnik: Vpliv doma narejenih matematičnih didaktičnih iger na otroke
  42. Alenka Kopše: Razumevanje števila nič pri predšolskem otroku
  43. Robin Šink: Kako otroci, stari od 4 do 6 let, razumejo količino
  44. Tadeja Sedovšek: Kako se orientirajo 2- in 3-letni otroci v igralnici
  45. Tjaša Jevnišek: Kako predšolski otrok razume denar
  46. Ines Vidmar: Orientacija otroka v prostoru
  47. Jerca Dakskobler: Z gibalnimi igrami do matematičnega znanja
  48. Maja Ipavec: Razumevanje količine pri predšolskem otroku
  49. Tamara Krušvar: Spodbujanje razvoja štetja z igrami
  50. Peter Rutar: Primerjava mrežnega računalništva in računalništva v oblaku
  51. Lisan Vežnaver: Dosežki učencev v 7. razredu osnovne šole
  52. Ana Faganel: Tekmovanje Mednarodni matematični kenguru za osmi in deveti razred osnovne šole
  53. Vučko Daničič: Motiviranje učencev za delo domačih nalog
  54. Marija Šimonović: Ustvarjalno poučevanje matematike
  55. Tina Marić: Matematični problemi v povezavi z vsakdanjim življenjem v 5. razredu osnovne šole
  56. Aleks Barilar: Mednarodni matematični kenguru v šolskem letu 2015/2016
  57. Matej Štokelj: Analiza rezultatov tekmovanja Mednarodni matematični kenguru iz leta 2016
  58. Helena Gorkič: Zaporedja in vzorci v predšolskem obdobju
  59. Naja Vadnjal: Kombinatorika in verjetnost v prvem triletju osnovne šole
  60. Lea Jaklič: Problemske naloge z več rešitvami v tretjem razredu osnovne šole
  61. Veronika Zadel: Prepoznavanje lastnosti geometrijskih likov pri otrocih, starih od pet do šest let
  62. Nina Cesarec: Strategije merjenja vskupini 5- do 6-letnih otrok
  63. Bojana Baloh Ferčec: Dodajanje in odvzemanje predmetov v predšolskem obdobju kot osnova seštevanja in odštevanja pri matematiki
  64. Jasna Erjavec: Otrokovo zavedanje količine ob štetju
  65. Gaja Marn: Matematična igra "Ujemi me"
  66. Aleksandra Ciglic: Skozi igro od geometrijskega telesa h geometrijskemu liku
  67. Tjaša Zorec: Merjenje dolžine z relativno enoto v vrtcu
  68. Marina Sajovic: Predšolski otroci razvrščajo
  69. Fabiana Geri: Merjenje dolžine z relativno enoto
  70. Mojca Šlajpah: Otroci prepoznavajo geometrijske like in telesa
  71. Tanja De Faveri: Montessori materiali pri učenju štetja v predšolskem obdobju
  72. Špela Gornik: Matematični didaktični material v vrtcu
  73. Neža Gregorc: Razvijanje matematičnih spretnosti s pomočjo didaktične igre Mavrični črvi
  74. Branka Vulić: Kako pogosto vzgojitelji v vrtcu uvajajo pojem količine
  75. Monika Marinič: Razumevanje geometrijskih pojmov v predšolskem obdobju
  76. Doloris Mikolavčič: Otroci merijo dolžino z relativno enoto
  77. Ajda Janežič: Orientacija v prostoru pri predšolskih otrocih
  78. Lavra Červek: Izgradnja matematičnega mišljenja v okviru medpredmetnih povezav
  79. Karmen Antonič: Otroci merijo prostornino
  80. Špela Samide Pirnat: Dojemanje orientacije v prvem starostnem obdobju
  81. Greta Zavadlav: Prvi koraki v seštevanje in odštevanje
  82. Sabina Novak: Igra kot otrokova spodbuda pri usvajanju strategij štetja
  83. Maja Turk: Orientacija otroka v prostoru v jasličnem oddelku
  84. Petra Klemenčič: Merjenje prostornine
  85. Aleksandra Miklič: Geometrijska telesa in liki kot izziv za igro in učenje
  86. Marina Laharnar: Orientacija otroka v prostoru v predšolskem obdobju
  87. Barbara Tavčar: Analiza dosežkov na tekmovanju Mednarodni matematični kenguru
  88. Mateja Kos: Dojemanje neskončnosti pri devetletnih otrocih
  89. Sanja Hribar: Primanjkljaji na področju učenja pri predmetu matematika v 4. razredu osnovne šole
  90. Špela Štalekar: Predstavitev dosežkov učencev 9. razreda osnovne šole na nacionalnem preizkusu znanja matematike
  91. Marko Marinič: Primerjava nacionalnega preverjanja znanja pri matematiki med letom 2006/2007 in letom 2010/2011
  92. Anja Konec: Matematično tekmovanje kenguru za 6. in 7. razred osnovne šole
  93. Sara Herceg: Matematične zgodbe v 4. razredu osnovne šole
  94. Tina Čačić: Nadarjeni učenci pri pouku matematike
  95. Anja Vesel: Razvrščanje z drevesnim in Carrollovim prikazom
  96. Tadeja Kerznar: Razumevanje orientacijskih pojmov pri štiriletnikih
  97. Pavel Volk: Didaktični pripomočki pri matematiki na področju geometrije v prvem triletju
  98. Eva Stepančič: Kako otroci razumejo evro
  99. Maja Kuret: Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
  100. Anja Kotnik: Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
  101. Samo Novakovič: Učenje števil s pomočjo interaktivnih e-gradiv
  102. Sabina Domjan: Orientacijske zmožnosti otrok, starih od enega do treh let, v prostoru
  103. Jana Uršič: Vzorci in zaporedja v prvem razredu
  104. Maja Trček: Orientacija otrok v prostoru
  105. Liljana Rupnik: Količina
  106. Andreja Primožič: Usvajanje matematičnih pojmov v zgodnjem obdobju
  107. Maja Bizjak: Kako se orientirajo otroci v prostoru
  108. Nina Brečević: Nadarjeni učenci pri predmetu matematike
  109. Teja Košuta: Razumevanje količine v predšolskem obdobju
  110. Petra Bajc: Razvrščanje likov po barvi in obliki
  111. Mateja Košuta: Primerjava preverjanja matematičnega znanja v Sloveniji in Italiji
  112. Mateja Šneljer: Otroci oblikujejo prikaze pri razvrščanju
  113. Ana Radovčič: Nacionalno preverjanje znanja in ocena pri matematiki v osnovni šoli
  114. Andreja Viler: Mednarodni matematični kenguru v 8. in 9. razredu osnovne šole
  115. Borislav Đukić: Primerjava uspeha učencev 6. in 7. razreda osnovne šole na mednarodnem tekmovanju matematični kenguru za leto 2010
  116. Vlasta Zrnec: Besedilne naloge v zadnjem triletju osnovne šole
  117. Urša Perper: Štetje v predšolskem obdobju
  118. Katarina Kepic: Ugotavljanje količine pri triletnih otrocih
  119. Nives Demark: Orientacija otroka v prostoru
  120. Ida Možina: Kako si otrok predstavlja količino
  121. Simona Leskovar: Matematika in ustvarjanje v predšolskem obdobju
  122. Miranda Ostić: Geometrijski liki v predšolskem obdobju
  123. Irena Bojović: Simetrija v vrtcu
  124. Vanja Šturm: Težave pri deljenju z dvomestnimi naravnimi števili v 5. razredu
  125. Petra Rajar: Otroci razvrščajo po drevesnem prikazu
  126. Andreja Kirn: Preverjanje matematične pismenosti v osnovni šoli
  127. Kristina Lozar: Orientacija otrok v prostoru
  128. Sara Bembič: Spoznavanje števil preko odpadnega in naravnega materiala
  129. Anita Pavlović: Usvajanje pojma merjenja dolžine v vrtcu
  130. Maja Zajec: Matematične družabne igre
  131. Irena Medveš: Orientacija v prostoru
  132. Urška Zupančič: Spoznavanje geometrijskih likov v 1. starostnem obdobju
  133. Bojana Pegan Kvaternik: Števila in štetje preko didaktične igrače v drugem starostnem obdobju
  134. Tina Lončar: Vpeljevanje Carrollovega prikaza v predšolskem obdobju
  135. Blanka Peternelj: Predšolski otroci in matematični vzorci
  136. Vesna Božič: Specifične učne težave pri matematiki - diskalkulija
  137. Mateja Jovičić: Pozabljanje pisnih algoritmov na prehodu iz 4. v 5. razred
  138. Karin Hrovatin: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) med poukom matematike, v slovenskih osnovnih šolah, v Sloveniji in Italiji
  139. Maja Lavrič: Vloga didaktične igre pri pouku matematike v 5. razredu osnovne šole
  140. Saša Avberšek: Merjenje prostornine v drugem starostnem obdobju
  141. Aljaž Levičar: Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
  142. Špela Lisec: Orientacija otrok, starih 1 do 2 leti
  143. Tjaša Zakonjšek: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri izvajanju matematičnih dejavnosti v vrtcu
  144. Tea Brecelj: Poučevanje matematike in celostni pristop
  145. Maja Lužnik: Otroci, stari od 4 do 5 let, tehtajo
  146. Nina Peric: Razumevanje pojma verjetnosti v tretjem razredu osnovne šole
  147. Andreja Prezelj: Kako petletni otroci razumejo količino
  148. Veronika Golčnik: Iskanje skritega zaklada, v povezavi z matematičnimi vsebinami
  149. Klavdija Križnar: Kako otroci razumejo količino "nič"
  150. Lori Petkovšek: Matematične igre na področju števil in štetja
  151. Maja Pirc: Števila in štetje štiri- do petletnih otrok
  152. Natalija Slodej: Otroci v vrtcu razvrščajo s pomočjo drevesnega in Carrollovega prikaza
  153. Dijana Gomzi: Oblikovanje drevesnega prikaza
  154. Nina Smole: Otroci stari 4 in 5 let merijo prostornino
  155. Samanta Pogorelc: Merjenje dolžine v predšolskem obdobju
  156. Mojca Domajnko: Kako se orientirajo 5-6 letni otroci
  157. Melita Painkret: Igra z liki nas pelje do novih odkritij - geometrijskih teles
  158. Jerneja Peršič: Spoznavanje geometrijskih teles in likov pred vstopom v šolo
  159. Jožica Veit: Orientacija otrok, starih 2 do 3 leta
  160. Branka Mladenović: Geometrijska telesa in liki v prvem in drugem starostnem obdobju
  161. Klementina Kokalj: Merjenje dolžine s konstantno nestandardno enoto v predšolskem obdobju
  162. Doris Lukman: Drevesni prikaz v drugem starostnem obdobju
  163. Špela Blatnik: Matematika v predšolskem obdobju s poudarkom na spoznavanju vsebin matematike preko iger
  164. Tina Dolgan: Otrok prepoznava geometrijska telesa in like
  165. Višnja Meier: Učenje števil in štetje v 1. razredu osnovne šole
  166. Urška Tominec: Carrollov prikaz v drugem starostnem obdobju
  167. Maja Rihar: Otroci, stari od 2 do 3 let, razvrščajo naravne materiale
  168. Evelin Podgoršek: Razvrščanje z drevesnim prikazom v 1. starostnem obdobju
  169. Valentina Kopinšek: Didaktične igre s števili
  170. Amanda Hren: Matematika v vrtcu
  171. Jelka Namestnik Brbre: Merjenje dolžin v predšolskem obdobju
  172. Janja Habe: Spoznavanje geometrijskih teles in likov
  173. Suzana Pajk: Z igro do matematike v oddelku otrok, starih od 2 do 3 leta
  174. Tina Šuštar: Seznanjanje z geometrijskimi telesi in liki v heterogeni skupini
  175. Jana Mikuletič: Kako otroci, stari 3-4 leta in 5-6 let, razumejo količino
  176. Tina Rus: Igrače malo drugače - vzorci in zaporedja
  177. Aleks Kuzmin: Vpliv uvodne motivacije na pouk matematike v 1. in 2. razredu osnovne šole
  178. Nika Rajovec: Tekmovanje Mednarodni matematični kenguru v drugem razredu osnovne šole
  179. Živa Kramperšek: Kako otroci razumejo pojem orientacije
  180. Aleksandra Horvat: Otroci, stari od 4 do 5 let, tehtajo
  181. Sanela Nikolić: Izvajanje matematičnih vsebin v vrtcu
  182. Marijana Jagušić: Merjenje dolžine
  183. Jasmina Čar: Kako se otrok orientira v svojem okolju
  184. Petra Trček: Razvrščanje po eni lastnosti na drevesnem prikazu
  185. Judita Prezelj: Orientacija predšolskih otrok v prostoru
  186. Polona Košuta: Orientacija predšolskih otrok v prostoru in na ravnini
  187. Bojana Kotnik: Orientacija v prostoru pri otrocih, starih od 1 do 2 let
  188. Sandra Žagar: Razvrščanje v drevesni, Carrollov in Euler-Vennov prikaz
  189. Katja Prosen: Razvrščanje geometrijskih teles
  190. Alenka Krapež: Matematika kot del življenja v vrtcu
  191. Nastja Anzeljc: Kako otrok razume pojem števila
  192. Ajda Žnidarčič: Merjenje mase predmetov v drugem starostnem obdobju
  193. Katarina Režonja: Spoznavanje geometrijskih teles in njihovih lastnosti v predšolskem obdobju
  194. Nina Kristanc: Vzorci na verižicah
  195. Alja Brezec: Otrok in prepoznavanje števil z igro
  196. Jožica Seljak: Kako se orientira 2-3 leta star otrok
  197. Nuša Lilija: Merjenje dolžine preko metodičnih korakov v predšolskem obdobju
  198. Ema Habe: Konzervacija količine pri otrocih, starih od 5 do 6 let
  199. Jan Brodar: Mednarodni matematični kenguru
  200. Eva Tomšič: Z gibanjem do poznavanja izrazov za opisovanje položaja
  201. Lea Juriševič: Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
  202. Mojca Pintarič: Preštevanje do 10 in uporabljene strategije v skupini pet in šestletnikov
  203. Tjaša Hriberšek: Kombinatorika v tretjem triletju osnovne šole
  204. Anja Pipan: Razvrščanje v drugem starostnem obdobju
  205. Ana Horvat: Matematika v povezavi z ostalimi področji
  206. Maja Mihelič: Preverjanje matematične pismenosti predšolskih otrok, starih od 4 do 5 let
  207. Mateja Ločičnik: Razvrščanje v prvem in drugem starostnem obdobju
  208. Sandra Kolarič: Izkušnje otrok pri razvrščanju v vrtcu
  209. Goran Kofol: Mednarodno preverjanje matematičnega znanja PISA
  210. Nina Podnar: Svet simetrije
  211. Lucija Kerin: Didaktične igre za geometrijo
  212. Nataša Jelenić: Otroci prvega starostnega obdobja oblikujejo drevesni prikaz
  213. Eva Jelenc: Medpodročno povezovanje matematičnih didaktičnih iger
  214. Ana Lukančič: Kombinatorika v vrtcu
  215. Maja Tomaševič: Števila in štetje predšolskih otrok
  216. Karmen Kovač: Kako razvrščajo 2 do 3 leta stari otroci
  217. Ines Novak: Otroci spoznavajo geometrijska telesa
  218. Karmen Turk: Razvrščanje z drevesnim prikazom v prvem starostnem obdobju
  219. Nika Funkl: Razvrščanje s pomočjo drevesnega prikaza v predšolskem obdobju
  220. Tea Jerenko: Gibalne igre, ki vsebujejo štetje
  221. Jan Čuš: Glasba in matematika
  222. Albina Moličnik: Prvi koraki v razvrščanje v prvem starostnem obdobju
  223. Patricija Rangus: Igre iz kombinatorike
  224. Petra Pasar: Matematično znanje učencev 9. razreda osnovne šole
  225. Andreja Žnidarič: Dejavnosti razvrščanja v predšolskem obdobju
  226. Matejka Robinščak: Uporaba drevesnega in Carrollovega prikaza pri razvrščanju
  227. Tadeja Mulec: Prvo srečanje z merjenjem dolžine in mase
  228. Helena Sitar: Pregled slabše reševanih nalog mednarodne raziskave TIMSS 2011
  229. Alenka Krajnc: Kaj menijo starši o matematiki v vrtcu?
  230. Primož Franko: Priprava preverjanja znanja in učnega materiala v LaTeXu in beamerju pri pouku matematike
  231. Sara Grzetič: Merjenje v drugem razredu osnovne šole
  232. Jasna Blatnjak: Zaznavanje in poimenovanje osnovnih geometrijskih likov v drugem starostnem obdobju
  233. Erika Božič: Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
  234. Tadeja Marin: Kako štejejo 4 do 5 let stari otroci
  235. Romina Ilnikar: Matematični vzorci v 3. razredu osnovne šole
  236. Anja Lozar: Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
  237. Hana Čebulj: Otroci sortirajo
  238. Suzana Kuzma: Prvi koraki v svet geometrijskih teles
  239. Martina Švelc: Matematika v dnevni rutini klasičnih oddelkov in oddelkov z metodologijo korak za korakom
  240. Sabina Vadnjal: Količinska predstava otrok v predšolskem obdobju
  241. Ivana Žvanut: Razumevanje pojma neskončnosti v predšolskem obdobju
  242. Sara Jelen Tavčer: Matematične dejavnosti po metodi Marie Montessori
  243. Jasmina Čargo: Orientacija v prostoru v prvem starostnem obdobju
  244. Vanja Klanšek: Matematične igre v predšolskem obdobju
  245. Bernarda Romih: Geometrijski liki v drugem starostnem obdobju
  246. Nives Zabret: Matematični kotiček v igralnici vrtca
  247. Mišo Krog: Linearna funkcija v elektronskem učbeniku
  248. Ana Urek, Sanela Hudovernik: Simetrija v vrtcu
  249. Anja Rožac, Sanela Hudovernik: Prikazovanje statističnih podatkov v predšolskem obdobju
  250. Aleksandra Štebe, Sanela Hudovernik: Reševanje preprostih kombinatoričnih problemov v drugem starostnem obdobju
  251. Tea Kocjan: Usvajanje matematičnih pojmov skozi gibanje v prvi starostni skupini otrok v vrtcu
  252. Maja Tuksar, Sanela Hudovernik: Merjenje površine v predšolskem obdobju
  253. Nataša Klakočar: Matematične dejavnosti v oddelku otrok starih od 3 do 4 leta
  254. Bojana Feuš, Sanela Hudovernik: Prikazi z vrsticami in stolpci v predšolskem obdobju
  255. Jasmina Šušterič, Sanela Hudovernik: Z igro do štetja in števil v predšolskem obdobju
  256. Urška Valenčič: Uporaba računalnika pri pouku matematike
  257. Alenka Tomažič Brvar: Matematika na poklicni maturi
  258. Rosana Pahor: Vloga igre pri predšolski matematiki
  259. Andreja Žorž: Ustvarjalni gib pri pouku geometrijskih oblik v 1. razredu
  260. Maruša Petrič: Razvrščanje v drugem starostnem obdobju
  261. Peter Požar: Poklicna pot učitelja nekoč in danes
  262. Lara Gantar: Otroci od 1. do 4. leta razvrščajo in urejajo
  263. Lara Štupica: Starši in matematika v predšolskem obdobju
  264. Armin Vidmar: Matematični kotiček v vrtcu
  265. Urška Kompara: Znamenite točke trikotnika s programom GeoGebra
  266. Mateja Jug: Matematika skozi ostala področja kurikula
  267. Tina Marinčič: Kako otroci stari od 1 do 3 let razumejo količino
  268. Andreja Preložnik: Kako se orientirajo 2-3 leta stari otroci?
  269. Ksenija Podgornik: Matematika v naravi
  270. Bernarda Jecl: Razvijanje matematičnega mišljenja preko igre
  271. Laura Lambergar: Mali koraki v deželo geometrijskih pojmov
  272. Barbara Fijavž: Predšolski otrok usvaja razvrščanje skozi igro

Druga dela (7)

  1. Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec: An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
  2. Sanela Hudovernik, Mara Cotič, Darjo Felda: Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  3. Darjo Felda, Mara Cotič: Kako izobraziti študente razrednega pouka za učinkovito poučevanje matematike
  4. Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel: Statistika na začetku šolanja
  5. Mara Cotič, Lea Kozel, Darjo Felda: Razumevanje matematičnega pojma verjetnosti pri otrocih v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
  6. Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Blaž Simčič: Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
  7. Darjo Felda, Mara Cotič: Zakaj poučevati matematiko
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici