Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (8)

  1. Maja Terlević: Vpliv kurikuluma na področju urbanizma in prostorskega načrtovanja in pristopov k poučevanju in učenju na pojmovanje trajnostnega razvoja v Sloveniji
  2. Maja Lebeničnik: Online learning resources in higher education with a focus on usage by students with special educational needs
  3. Saša Podgoršek: Razširitev učnega okolja ob podpori informacijske in komunikacijske tehnologije pri pouku tujih jezikov
  4. Marina Volk: Medpredmetne povezave v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole z vključevanjem IKT
  5. Špela Bagon: Vzpostavljanje inkluzivnega učnega okolja s pomočjo informacijsko-komunikacijske izobraževalne tehnologije v osnovni šoli
  6. Mateja Gačnik: Razvoj diagnostike osnovnošolskih otrok z motnjo jecljanja in postavitev norm za slovenski prostor za uporabo testne baterije BAB
  7. Vesna Čuk: Mentorska vloga v kliničnem okolju
  8. Irena Trobec: Primerjava ustreznosti učnih okolij pri razvijanju etičnih kompetenc študentov zdravstvene nege

Magistrska dela (4)

  1. Maruša Kunčič: Uporaba aplikacij pri pouku matematike v drugem razredu osnovne šole
  2. Majda Škrabec: Uporaba interaktivne mize pri poučevanju učencev s slabšo fino motoriko in učencev z znižanimi učnimi sposobnostmi
  3. Milena Vukan: Upravljanje dokumentov pri pedagoškem delu in dokumentacijsko informacijski sistemi v slovenskih osnovnih šolah
  4. Sabina Ličen: Razlike v asertivnem vedenju med študentkami Visoke šole za zdravstvo Izola in študentkami drugih fakultet

Diplomska dela (15)

  1. Maruša Oražem: Kako digitalna tehnologija spreminja delo vzgojitelja; potrebe po usposabljanju in spremembi stališč
  2. Lara Kotnik: Prosocialno vedenje na internetu
  3. Jelena Dejanović: Širjenje računalniških igric in njihov vpliv na socialne in izvršilne sposobnosti mladih odraslih
  4. Urša Zatler: Odvisnost od računalniških iger med najstniki
  5. Primož Glivar: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije za uresničevanje kurikularnih ciljev
  6. Maja Halužan: Stališča staršev predšolskih otrok glede uporabe tehnologije
  7. Borut Cunjac: Mobilna tehnologija pri učenju
  8. Sandra Lenaršič: Multisenzorno učenje s tabličnim računalnikom v predšolskem obdobju
  9. Maja Novaković: Elektronska knjiga pri povezovanju kurikularnih področij v vrtcu
  10. Senka Sabotin: Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije na Srednji tehniški šoli Koper
  11. Liljana Čendak: Vpliv medosebnih kompetenc na sodelovanje v negovalnem timu na kirurškem oddelku Splošne bolnišnice Izola
  12. Urška Mihalič: Izsledki intervjuja z učiteljico o izobraževalni tehnologiji
  13. Valerija Mirt: Vloga informacijsko-komunikacijske tehnologije pri sodelovanju vrtca s starši: primer posavskih vrtcev
  14. Tina Jenko: Način preživljanja prostega časa in uporaba računalnika in interneta
  15. Natalija Lučič: Uporaba izobraževalne in informacijsko-komunikacijske tehnologije pri vzgojno-izobraževalnem delu in profesionalnem razvoju vzgojitelja

Druga dela (6)

  1. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke
  2. Nežka Sajinčič, Anna Malgorzata Sandak, Jakub Michal Sandak, Andreja Istenič: Brain imaging with functional near-infrared spectroscopy in educational research
  3. Nežka Sajinčič, Anna Malgorzata Sandak, Andreja Istenič: Gamification in education and learning
  4. Andreja Istenič, Andrej Brodnik: Usposabljanje učiteljev za uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije
  5. Majda Cencič, Andreja Istenič, Bogdana Borota: Teacher competencies for incorporating ICT into classroom practice
  6. Andreja Istenič: Improving quality of adult part=time higher education with the implementation technologies in teaching snd learning
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici