Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (5)

  1. Melita Lemut Bajec: Pristop CLIL skozi vsebine kulturne dediščine v splošni gimnaziji
  2. Tina Čok: Konceptualizacija in upovedovanje glagolskega dejanja v slovenščini, kitajščini in italijanščini
  3. Tilen Smajla: Odnos do uvajanja vsebinsko in jezikovno integriranega učenja tujega jezika v zgodnjem obdobju
  4. Anita Sila: Pomen sistematičnega razvijanja sposobnosti fonološkega zavedanja pri učenju tujega jezika v predšolskem obdobju
  5. Mojca Žefran: Vpliv individualno-situacijskih dejavnikov na učenje tujega jezika

Magistrska dela (36)

  1. Manca Kastelic: Kako udeležba na mednarodni izmenjavi prispeva k profesionalnemu razvoju učitelja
  2. Lia Ačkun: Uporaba TikTok posnetkov v obrnjeni učilnici za učenje angleščine kot tujega jezika
  3. Špela Jolič: Razvijanje raznojezične in raznokulturne zmožnosti prvošolcev z modelom RazKon
  4. Lara Kodrič: Raziskovalni pristop pri zgodnjem poučevanju angleščine po pristopu CLIL
  5. Tadeja Pangos: Kako učenci 4. in 5. razredov zaznavajo tuje jezike?
  6. Lucija Burgar: Poučevanje angleščine na razredni stopnji OŠ na daljavo v času karantene zaradi Covida-19
  7. Elis Valenčak: Tipna slikanica in didaktični pripomoček za učenje angleščine pri slepih in slabovidnih otrocih
  8. Andreja Šmitek: Obrnjena učilnica pri pouku angleškega jezika
  9. Sara Špacapan: Stališča staršev do izvenšolskega pridobivanja znanja tujega jezika
  10. Simon Kurinčič: Učenje angleščine s pomočjo stripov
  11. Teja Filipčič: Vključevanje elementov kulture v pouk angleščine na razredni stopnji
  12. Tjaša Pikel: Rapanje pri tujejezikovnem pouku v 4. razredu
  13. Katarina Benedik: ʺKnjiga za naročjeʺ
  14. Karin Golja: Zaznavanje pomena slovnice pri poučevanju tujega jezika v osnovni šoli
  15. Anja Duljak: Sodelovalno učenje pri pouku angleščine v kombiniranem oddelku 4. in 5. razreda
  16. Veronika Gregorčič: Primerjava pouka angleščine po pristopu CLIL v učilnici in v naravi
  17. Vid Verdev: Vključevanje matematičnih vsebin pri pouku angleščine v četrtem razredu po pristopu CLIL
  18. Anja Smolej: Spodbujanje branja pri zgodnjem učenju tujega jezika po metodi DEAR
  19. Teja Ivanež: Pristop CLIL in različne taksonomske stopnje pri pouku angleščine na razredni stopnji
  20. Ksenija Malkovič: Možnosti rabe didaktičnega pristopa CLIL pri pouku glasbe
  21. Anja Jurančič: Uporaba videokonference pri pouku angleščine v osnovni šoli
  22. Anja Mitić: Pesmi kot podporna strategija pri učenju angleščine v prvem razredu
  23. Neja Ivetič: Sodelovalno učenje pri pouku angleščine v sklopu projektnega dela
  24. Petra Iskra Pugelj: Tipni slovensko-hrvaški slovar z didaktično igro za slepe in slabovidne otroke
  25. Špela Frank: Pomen predhodnega znanja na učenje in poučevanje angleščine na razredni stopnji
  26. Kristina Vilič: Učinkovitost gibalnih dejavnosti pri tujejezikovnem pouku na razredni stopnji
  27. Petra Fabjan: Rutinske dejavnosti kot podporne strategije pri učenju angleščine na razredni stopnji
  28. Ana Delak: Poučevanje angleščine po pristopu CLIL pri predmetu šport
  29. Tina Pleško: Uporaba pristopa CLIL pri pouku spoznavanja okolja
  30. Barbara Testen: Popravljanje napak pri tujejezikovnem pouku v osnovni šoli
  31. Maja Jankovič: Stališča vzgojiteljev in staršev do uvajanja pristopa CLIL v predšolskem obdobju
  32. Urška Tušar: Razvijanje pismenosti v angleščini kot tujem jeziku na razredni stopnji
  33. Tjaša Tišov: Narek pri pouku tujega jezika angleščine
  34. Petra Mekiš: Učenje tujega jezika v otroštvu z uporabo zgodbe in gibalnih dejavnosti
  35. Polona Grča: Uporaba didaktičnih iger pri pouku angleške slovnice
  36. Ina Jurinčič: Projektno delo pri pouku angleščine na razredni stopnji

Diplomska dela (25)

  1. Špela Kuhar: Tiskana in spletna gradiva za učenje angleščine v vrtcu
  2. Tadeja Jamar: Poučevanje angleščine v vrtcu s pomočjo glasbe (preko pristopa CLIL)
  3. Klavdija Žafran: Razvijanje sporazumevalnih zmožnosti v angleščini na predšolski stopnji s pomočjo lutke
  4. Teja Filipčič: Elementi kulture v učbenikih za angleščino za 4. razred
  5. Sara Špacapan: Pristopi k opismenjevanju angleščine v izbranih učbenikih
  6. Aldina Tiganj: Predpasnik kot didaktični pripomoček pri pouku angleščine v vrtcu
  7. Ana Vovko: Poučevanje angleščine v razredu z učenci z različnim predznanjem
  8. Anja Mihelič: Stališča predšolskih otrok do učenja angleščine
  9. Tadeja Pangos: Kako učenci prvega razreda dojemajo večjezičnost
  10. Mojca Jerman: Raba IKT pri tujejezikovnem pouku v Sloveniji
  11. Neja Ivetič: Strategije poučevanja učencev z učnimi težavami pri pouku angleščine
  12. Teja Ivanež: Stališča učiteljev angleškega jezika do rabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku v osnovni šoli
  13. Simon Kurinčič: Vpliv interneta na učenje in usvajanje angleškega jezika
  14. Ula Čebela: Motivacija učencev 4. razreda osnovne šole za učenje angleščine
  15. Kristina Vilič: Težave učencev tujcev pri pouku angleškega jezika
  16. Anja Mitić: Vključevanje glasbe poučevanju angleščine v prvem razredu
  17. Petra Fabjan: Primerjava rabe izvirnega in prilagojenega umetnostnega besedila pri zgodnjem poučevanju angleščine
  18. Urška Tušar: Opismenjevanje v angleščini kot tujem jeziku
  19. Sara Gracelj: Branje v nadaljevanjih pri tujejezikovnem pouku
  20. Martina Jensterle: Primerjava različnih starostnih skupin otrok pri učenju angleškega jezika v vrtcu
  21. Špela Fon: Vpliv predhodnega znanja na učenje angleščine v prvem triletju osnovne šole
  22. Nastja Glušič: Poučevanje angleške slovnice z didaktičnimi igrami
  23. Tjaša Tišov: Razvijanje angleškega besedišča v prvem triletju z uporabo slikanice
  24. Ingrid Miloš: Primerjalna analiza besedil v turističnih katalogih
  25. Saša Bračič: Primerjava različnih pristopov k učenju angleškega jezika v drugem starostnem obdobju

Druga dela (8)

  1. Silva Bratož: Learning english through physical movement
  2. Silva Bratož, Alenka Kocbek: Novi pogledi na vlogo prevajanja pri poučevanju tujega jezika
  3. Silva Bratož, Mojca Žefran: Creativity in Routine?
  4. Silva Bratož: Pre-service teachers' attitude towards learning and teaching English to young learners
  5. Silva Bratož: Metaphors in political discourse from a cross-cultural perspective
  6. Silva Bratož: Uvodnik
  7. Silva Bratož: A comparative study of metaphor in english and slovene popular economic discourse
  8. Silva Bratož: Slovenian and US elections in metaphors
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici